З 2 по 21 серпня в Україні проходить благодійний проєкт «Шкільний портфелик», у рамках якого українці можуть підтримати дітей із багатодітних та малозабезпечених сімей — «підвісити» для них шкільні рюкзаки та канцелярські набори.
До ініціативи міжнародного благодійного фонду Карітас України цього року приєдналися найбільший онлайн-ритейлер ROZETKA та IT-компанія SoftServe.
«Ми проводимо цю благодійну акцію з 2000 року, адже впевнені, що попри життєві обставини кожна дитина повинна мати все необхідне для навчання, — говорить Владислав Шелоков, директор з мобілізації ресурсів та PR Карітас України. — Завдяки шкільним наборам десятки тисяч учнів змогли зробити перший крок до своїх мрій».
Відтепер кожен українець може «підвісити» благодійний шкільний набір на сайті rozetka.ua. Для цього потрібно обрати доставку кур’єром, вказати адресу фонду Карітас України та оплатити набір карткою на сайті. Організатори розподілять «підвішені» набори по всій Україні.
«Щодня ROZETKA забезпечує побут мільйонів українців. Уже сьогодні ми бачимо стрімке зростання попиту на все, що стосується навчального року. Проте розуміємо, що багатьом українським родинам бракує коштів, щоб зібрати дитину до школи. Для нас «Шкільний портфелик» — проєкт про підтримку цілої країни. І передусім її мають відчути діти, що живуть у складних обставинах. Я впевнений, що завдяки цій підтримці ми зуміємо забезпечити всі 18 регіональних осередків Карітас України», — коментує Владислав Чечоткін, співзасновник і CEO ROZETKA.
Шкільні набори доступні у трьох варіантах за спеціальною ціною: шкільний рюкзак і пенал (189 грн), канцелярський набір (200 грн) та всі три позиції разом (389 грн).
«Наша компанія та співробітники уже кілька років поспіль підтримують ініціативу. Завдяки зусиллям колег ми уже передали діткам з багатодітних сімей близько 1000 портфеликів та наборів канцелярії. Сподіваємось, що цього року до спільної справи долучиться ще більше активних та чуйних добродіїв», — говорить Марія Кучеренко, директор з питань корпоративної репутації та КСВ SoftServe.
Долучитися до ініціативи може кожна українська компанія, «підвісивши» будь-яку кількість шкільних наборів за спеціальною ціною.