У 2023 році агенція комунікацій «ВАРТО» попри складну воєнну ситуацію в країні розпочала нову стратегію масштабування та розвитку. А тепер — оголошує масштабний набір креативних талантів у команду.
Що відомо про агенцію?
Агенція комунікацій «ВАРТО» — українська агенція стратегічних та маркетингових комунікацій, заснована у 2005 році. Агенція надає послуги у сфері PR, маркетингу, реклами, розробки комунікаційних та SMM-стратегій, організації промо та PR-акцій для середнього та великого бізнесу. Флагманський продукт агенції — розробка комплексної комунікаційної стратегії для брендів та її впровадження.
— Місія нашої агенції: «Надавати стійкому бізнесу могутній публічний вплив, доносити цінності брендів до сердець мільйонів. Зміцнюючи бізнес — зміцнюємо економіку країни». Ми надаємо стійку підтримку для наших клієнтів, а для цього необхідно й самим бути дуже стійкими, ефективними та професійними. Саме ці цінності нашої команди допомогли не зупинятися в роботі ні на день навіть в умовах повномасштабної війни. Спочатку ми реалізували КСВ-проєкт для надання першої комунікаційної допомоги бізнесу, а вже через 4 місяці після вторгнення відновили комерційну роботу. У 2022 році ми вийшли на довоєнний рівень роботи, а тому у 2023 році наша засновниця Наталя Холод заклала в основу стратегії агенції активний розвиток та масштабування. Шукаємо креативних та яскравих фахівців, які разом з нами будуть робити нові бренди — відомими, а відомі — улюбленими мільйонами, — розповідає Head of PR агенції Марія Богатікова.
Чому «ВАРТО» — команда щасливих профі?
«Найбільше в роботі мене драйвить розвинута корпоративна культура всередині агенції. У нас все спрямовано на командну роботу та важливість внеску кожного в загальний результат — тому всі відчувають цінність своєї праці та можуть впливати на розвиток компанії загалом. Також атмосфера в агенції підштовхує до постійного професійного розвитку та покращення особистих скілів — бо кожен новий проєкт надихає поглянути на піар та комунікації під новим кутом, віднайти щось інноваційне та дієве. А ще дуже надихають спільні мозкові штурми, де є можливість покреативити разом з колегами з зовсім різних відділів», — Юлія Гончаренко, креаторка в команді «ВАРТО».
«За понад 18 років роботи на українському ринку та майже два роки партнерства з міжнародними ринками команді «ВАРТО» вдалося побудувати потужний власний бренд. Серед наших клієнтів — впізнавані українські та міжнародні компанії, а також міжнародні грантові організації, великі корпорації. Ми розробляємо ефективні інструменти маркетингу та піару, які вирішують бізнес-задачі наших клієнтів — проєкти нашої команди високо оцінюють журі українських та іноземних конкурсів і премій. Мені здається, що робота у «ВАРТО» — це крута можливість отримати цінний досвід роботи з компаніями, які входять у топ-10 своєї галузі, цінують стратегічну роль комунікацій та готові до активних дій у цьому напрямку», — Лідія Дем’яненко, Head of Marketing&Sales «ВАРТО».
«Найголовніша перевага у «ВАРТО» для мене — системність та планування. Стратегічне на рік, тактичне на місяць, на тиждень та щоденне. З таким плануванням легко підрахувати усі дедлайни, задачі ніколи не загубляться. Можливо ефективно розподілити час між рутинними задачами та креативними. А завдяки заздалегідь продуманим планам немає стресу щодо термінів виконання задач», — Влада Степанець, керівниця SMM-проєктів «ВАРТО».
Також серед переваг роботи в агенції колеги згадують регулярне опанування нових інструментів та трендів в PR та маркетингу, впровадження їх у проєкти й можливість побудови персонального експертного бренду разом з PR-відділом агенції.
Хто ідеальний кандидат «ВАРТО»?
Наразі «ВАРТО» шукає менеджера з комунікацій для самої агенції, керівників PR та SMM проєктів, а також акаунт-директора, який очолить відділ маркетингових та PR-проєктів.
— Шукаємо амбіційних та відкритих до цікавих і складних задач профі, які підсилять команду своєю експертизою та будуть й далі зростати разом з нами у «ВАРТО». Наша агенція динамічно розвивається та має амбіції по відкриттю філіалів в інших країнах, отже з талановитими амбіційними співробітниками нам по дорозі, — поділилася Єлизавета Ароян, HR-менеджерка агенції. — Розглядаємо також залучення керівників з уже сформованими командами. Ми уважно стежимо за станом галузі і знаємо, що понад 40% агенцій закрилися після 24 лютого 2022 року. Хочемо підтримати команди, які вимушені були зупинити роботу через повномасштабне вторгнення, тому й пропонуємо долучитися до нашої агенції. Впевнені, що ми круто підсилимо один одного.
Дізнатися більше про вакансії можна також на сторінці «Кар’єра» на сайті «ВАРТО». Відгукнутися на вакансії або поставити додаткові запитання можна також на пошту hr@warto.com.ua