Технологічна компанія Glovo запускає новий підрозділ Glovo Brands Ads, який відповідатиме за маркетингові рішення для брендів. Завдяки диджитал-майданчику, який працює на основі застосунку, партнери можуть проводити різноманітні рекламні кампанії, щоб комунікувати з мільйонами потенційних споживачів у 25 країнах, де представлений Glovo.
Рекламні можливості Glovo Brands Ads уже використовують понад 350 брендів, зокрема 40 брендів в Україні, серед яких — Mastercard, Diageo, Coca-Cola, PepsiCo, Danone, P&G та інші.
«Ми в Glovo прагнемо розвиватися разом із партнерами, тому постійно розширюємо інноваційні маркетингові можливості на нашій платформі. Зокрема, ми даємо інструменти для додаткової візуалізації, просування та підвищення продажів. Наша амбіція — допомагати бізнесам реалізовувати свій потенціал на платформі», — розповідає Марина Павлюк, генеральна директорка Glovo в Україні.
Використовуючи власну аналітику про весь шлях користувача в застосунку, Glovo допомагає брендам знайти, виміряти й зрозуміти свою аудиторію та збільшити продажі на платформі. Інструменти Glovo Brands Ads допомагають партнерам Glovo досягати різноманітних цілей — підвищити впізнаваність, продажі або охоплення. Glovo постійно оновлює можливості для партнерів та пропонує комплексні рішення на будь-який смак — як-от спонсорований пошук або продаж у кошику (екрани, що з’являються під час оформлення замовлення), брендування обкладинок у категорії, тематичні колекції й створення окремого віртуального магазину у застосунку. Крім того, партнери мають цілковитий контроль над ефективністю власних кампаній.
За допомогою алгоритмів автоматизації сервіс Brands Ads надає оптимальний план інвестицій у рекламу, шляхом прогнозування кількості показів на основі історичних коефіцієнтів конверсії, цін ставок тощо. Завдяки цьому бренди мають очікуване підвищення рентабельності інвестицій у 3 рази, тобто отримуватимуть втричі більше прибутку у порівнянні зі витраченими коштами на сервіси Brands Ads.
Glovo регулярно оптимізує свої алгоритми за допомогою даних із широкого діапазону ринків і брендів, що дозволяє рекламодавцям показувати свою рекламу найбільш релевантним клієнтам, а клієнтам надається виключно та реклама, яка їх цікавить.
Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, сьогодні працює у понад 1500 містах у 25 країнах світу у Європі, Центральній Азії та Африці. Щомісяця в усьому світі платформою Glovo користуються понад 5 млн активних клієнтів, замовлення доставляють понад 70 тис. кур’єрів, а кількість асоційованих партнерів досягає 150 тис. В Україні сервіс Glovo розпочав роботу у жовтні 2018 року і наразі представлений у 35 містах.