Розміщення прес-релізів – це найпростіший спосіб заявити про компанії або новій послузі. За допомогою такого статейного матеріалу багато представників найрізноманітніших організацій знайомлять свою аудиторію з певною інформацією. Але куди саме відправити статтю з посиланнями на послуги, товари?
Розміщення прес-релізів безпосередньо
У мережі є багато інформаційних сайтів, які готові розмістити матеріал безкоштовно або на платній основі. У першому випадку ваш прес-реліз повинен бути цікавим, підходити по тематиці. Безкоштовно публікують не всі статті, а лише певних організацій. За додаткову плату можуть розмістити будь-який текст, який не суперечить законодавству.
SEO-фахівці або оптимізатори можуть самостійно шукати такі блоги або сайти, домовляючись про розміщення прес-релізу. Але такий спосіб досить витратний за часом: невідомо, наскільки швидко вам дадуть відповідь, і на яких умовах. Крім цього, вам доведеться самостійно перевіряти трафік сайту, наскільки він відповідає вашим критеріям.
Розміщення прес-релізів через спеціальні біржі
Це більш простий і зручний спосіб розмістити, як прес-реліз, так і статтю з посиланням на ваш сайт. В основному публікація є вічною, тобто вона буде розміщена на сайті до тих пір, поки він живий.
Щоб опублікувати прес-реліз, ви можете скористатися біржею прямої реклами Коллаборатор. Для цього необхідно пройти просту реєстрацію, після чого вибрати сайти в системі. Тут уже показані основні дані про веб-ресурси, в тому числі його тематика, вартість розміщення прес-релізів.
Всі подробиці розміщення прес-релізів за посиланням.
Нижче на фото приклад, як в Коллабораторі подивитися сайти, які розміщують прес-релізи
Переваги розміщення прес-релізів через біржі:
- ви можете вибрати різні сайти в каталозі, які відносяться до ЗМІ;
- сайт-донор підбирається за країною або містом;
- є можливість вибору тематики ресурсу;
- оперативне розміщення;
- прес-реліз не буде видалений після закінчення певного часу.
Публікація на сайтах-донорах на біржах вічних посилань – платна. При цьому ви заощаджуєте час на перевірку та аналіз сторінки, що дозволяє більш оперативно домовитися про публікацію.
Способів розміщення прес-релізів досить, і всі вони мають свої плюси. Вам залишається тільки вибрати найбільш підходящий для отримання ефекту.