“Відкриваючи цифровий потенціал” від IAB Україна. Найсучасніші тенденції та стратегії у інструментах Google, АІ, Економіці уваги, диджиталізації, контенті
22 листопада о 12.00 відбудеться онлайн конференція “Відкриваючи цифровий потенціал” від IAB Україна.
У нових реаліях, де цифровий світ постійно змінюється, впливаючи на маркетингові стратегії та бізнес-моделі, ця подія стане ключовим майданчиком для обміну знаннями та досвідом серед провідних експертів світового рівня. Міжнародні лідери диджитал індустрії розкажуть про найпотужніші та найперспективніші цифрові інструменти, розкриють найсучасніші тенденції та стратегії у таких сферах: інструменти Google, АІ, економіка уваги, диджиталізація, контент та творчі конкурси.
Найголовніші теми :
Найновіші стратегії економіки уваги для маркетингових кампаній
Підхід Google до співпраці з агенціями та їхніх клієнтів
Як штучний інтелект (AI) трансформує робочі процеси у диджитал-агенціях
Стратегії виграшу на MIXX Awards Europe та ключові фактори успіху
Як працює економіка уваги: від теорії до практики
Інноваційні рішення для AdTech сектору та їхній вплив на навчання
Маркетинговий активізм і стійкість постраждалих від війни громад
Спікери, які на конференції поділяться своїми інсайтами та баченням майбутнього цифрового маркетингу:
Доктор Наталія Писаренко, University of Exeter Business school
Доктор Єва Кіпніс, University of Bradford
Sam Leung, The Aber Group, VP, Search & Ad Technologies
Derek Bhopalsingh, Executive Vice President, Platform Media at Publicis Media
Joanne Crump, V.P., Media Services Director in Active International Canada
Олександр Тисменецький, Managing Director GMP Division Admixer Advertising
Тадеуш Журавський, Founder SmartHuman&Expert, Judge at European MIXX Awards
Юрій Горохов, Co-Founder & CTO Аdtelligent
Світлана Могилевська, Founder CEO, Nexinsight
Олексій Шалденко, Co-founder / CEO українського AI-стартапу Wantent.
Андрій Желєзняк, Директор BigData в Київстар
Станіслав Тельпіс, Директор по роботі з платформами в Publicis Media