PRWeek Measurement Conference: інсайти, тренди, світові практики вимірювання комунікацій
А що там по вимірюванню ефективності комунікацій? Хочете дізнатися більше?
Судячи з кількості запитів — хочете і тема актуальна.
Тому в UK comms club буде ще одна зустріч з Оксаною Маличкович!
Цього разу Оксана прийде до нас із найцікавішою вижимкою з конференції PRWeek Measurement Conference у Лондоні — щорічної події, до якої прикута увага всіх комунікаційників, хто думає про вимірювання ефективності комунікацій.
Ось всього кілька аспектів, а більше почуєте із перших вуст на нашій зустріч
Метрики ефективності PR мають показувати ваш вплив на результати бізнесу. І не просто value, а справжні business impact metrics.
У центрі уваги — інтереси аудиторії. Cлухайте, що їй цікаво, і будьте в діалозі. Це і є ефективність.
Медіаприсутність — це не все. Якщо оцінювати тільки згадки у медіа, то ви автоматично знецінюєте всі інші важливі активності.
Вимірюйте те, що має значення. Якщо ваша мета — зміцнити довіру, то й міряйте саме довіру! Не треба придумувати 100+ «альтернативних» метрик. Keep it simple.
Аналітика ефективності — не просто розповідь про минулу кампанію. Клієнти хочуть бачити інсайти, які підкажуть, що робити далі.
І це ще не все. Ми ж пам’ятаємо, що вимірювання ефективності PR — складна, комплексна та багатокомпонентна робота, яка починається ще до самої комунікації.
Кошти підуть на тактичну медицину для військових бригад, збір для яких координує
волонтерка Олена Кулигіна, — журналістка, комунікаційниця та викладачка Українського католицького університету.
Побачимося в UK comms club!
Оксана Маличкович, магістерка міжнародного права, керуюча партнерка агенції «ЕЛ.БІ.АЙ», фахівчиня з досліджень медіа й громадської думки та викладачка.
Тема: PRWeek Measurement Conference: інсайти, тренди, світові практики вимірювання комунікацій.