PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку СТМ – український та зарубіжний досвід
Головна подія осені виставка та конференція PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку СТМ – український та зарубіжний досвід.
В Києві 5-6 вересня у складі 500+ учасників пройде XVІ Міжнародна щорічна практична зустріч PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу .
Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.
Партнери виставки
Генеральний Партнер – STRATEG
Батарейки НАША СИЛА – Наш Сильний Партнер
IT Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу
Головний партнер з міжнародної доставки вантажів – Freight Transport Partner
Технологічний партнер – Listex
Партнер з лояльності – Art Nation
Трансформаційний Партнер – EALC
Партнер кава-брейку – Liberti
ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ
Модератор, Сергій Мицик, комерційний директор КФ “Десна”
Марина Забарило, генеральний Директор Consumer Panel Services GfK. Тема: Аналітика та тенденції в розвитку ВТМ (тема уточняється)
Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine. Тема: Позиціонування власної торгової марки: як створити привабливий бренд?
Олександр Сивак, власник “СТРАТЕГ Україна” Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів.
Ігор Руденко, засновник бренду “НАША СИЛА”. Тема: Вибудова власної торгівельної марки в категорії барарейок.
Алла Ковалевська, комерційна директорка «Auchan Україна». Тема: Екологічна еволюція в PrivateLabel: Пакування та маркетинг для виходу українських ВТМ Ашан на міжнародний ринок
Олексій Шеремет, Head of Alcohol & Food Market Department Freight Transport Partner. Тема: Імпорт та експорт – Ефективна складова вашого бізнесу
Надія Підлісна, Директор департаменту з якості ЕКО МАРКЕТ. Тема: Стандарти виробництва ВТМ для успішної співпраці з мережами
Леся Іванченко, заступник генерального директора з торгівлі і маркетингу ТОВ “Супермаш”. Тема: Архетипи в дизайні власної торгової марки.
Юлія Горбаченко, директор з якості, компанії BAKERY FOOD INVESTMENT. Тема: Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.
Марина Борисова, директор маркетингу Компанії Ясенсвіт. Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до Власної Торгової Марки: стратегії залучення та збереження клієнтів
Оксана Міцкевич, керівник центру розвитку Рітейлу ПрАТ «МХП». Тема: Створення сильної брендової історії: Використання storytelling для підвищення цінності та взаємодії зі споживачами.
Ірина Яковченко, керівник з ВТМ мережі мультимаркетів Аврора. Тема уточняється
Сокирко Андрій, директор з розвитку напрямку категорійного менеджменту ТОВ “Вересень плюс”. Тема: Створення та просування товарів ВТМ. Приклад «Файно Маркет».
Альона Штанько, начальник Управління ВТМ Metro Cash and Carry Ukraine та Жук Костянтин, менеджер з якості Metro Cash and Carry Ukraine. Тема: Як українському виробнику інтегруватися у зарубіжний ритейл.
Валерія Марфут, Заступник директора департаменту ВТМ (напрямок гігієна) Лінії магазинів. Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів. Кейс ТМ JOY diapers for you.
Едуард Ахрамович – підприємець, візіонер, СЕО та засновник групи компаній Art Nation, першим запустив фіджитальні акції лояльності в Україні. Тема: Гейміфікація для збільшення продажів: кейс “Гусь Призолов”.
На виставці збереться понад 1000 учасників!
Відвідувачі виставки це – власники, генеральні директора, комерційні директора, виконавчі директора, директор з маркетингу, розвитку та PR, національні та регіональні менеджери, керівники департаменту ВТМ та категорійні менеджери, директор із закупівель, директор з продаж.
Учасники зможуть відвідати 100 виставкових стенда виробників товарів FMCG рішень та послуг.
Серед учасників від мереж: ЕКО МАРКЕТ, Ашан Україна, ТОВ “Омега”/VARUS, Файно Маркет, МЕТРО Кеш енд Керрі Україна, NOVUS, МХП, EVA, Траш / Thrash!, Мережа магазинів риби та морепродуктів Рибна Лавка , Посад, Єгастроном ( Egastronom ) та інші.
Спецпроекти конференції!
Столи переговорів – Для учасників конференції 6 вересня в Києві будуть організовані столи перемовин «постачальник-мережа». Учасники проєкту проведуть переговори з більш ніж 40 українськими та зарубіжними мережами в окремо виділеному залі для переговорів протягом 3-х годин
Галерея новинок PrivateLabel провідних постачальників України.
Вручення Національних премій PrivateLabel-2024 – PrivateLabel-2024 – бізнес-нагорода, яка відзначає досягнення виробників та мереж у галузі розвитку СТМ та взаємодії з рітейлерами.
Цього року на майданчику конференції 6 вересня буде реалізовано 3-й етап Національного проєкту «Підготовка виробників та мереж до сезону 2024 закупівлі продуктової галузі України».
Організатор проекту – TradeMasterGroup, за підтримки програми USAID з аграрного та сільського розвитку – АГРО.
До участі в проєкті буде допущено щонайменше 100 Виробників продуктової галузі України та 40 представників дистрибуторів, рітейлу в розподілі 85% – регіональні і 15% – національні. Подія відкриває додаткові можливості для малих та середніх підприємств-учасників проєкту на вигідних умовах!
Мета проєкту: Поліпшення та заповнення прогалин в асортименті та забезпечення продуктами харчування населення України, за рахунок визначення переліку категорій потреби мереж та пошуку під них українських виробників, а також створення умов укладання контрактів на постачання продуктів харчування на основі серії переговорів між мережами, дистрибуторами і виробниками.
В рамках проєкту, для покращення взаємодії між виробниками та рітейлерами, команда TradeMasterGroup напередодні конференції проведе 3-х годинне онлайн-навчання для виробників ММСП: «Ведення перемовин. Підвищення рівня переговорних навичок з «баєрами». Створення ефективної комерційної пропозиції».
6 вересня конференція буде проходити в 2-х залах: PrivateLabel-2024: Нові вектори у розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід та зал де будуть проходити дискусійні панелі в 5 напрямках виробництва товарів:
М’ясо-молочна;
Плодово-овочева;
Кондитерська продукція;
Аквакультура;
Зернові та олійні культури.
Подія за підтримки програми USAID з аграрного та сільського розвитку – АГРО, відкриває додаткові можливості для учасників проєкту на вигідних умовах. Під час відбору компаній, перевага буде надаватися малому та середньому бізнесу, яким володіють, керують і контролюють жінки, а також чоловіки, що належать до вразливих категорій населення.
Проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу, наданій через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) у рамках Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО), яка виконується компанією Chemonics International.
Заповніть заявку на Вашу участь до 1 серпня 2024р.
Якщо ви рітейлер, дистрибутор: закупівельник продуктів харчування: реєстрація.
Встигніть зареєструватись, кількість місць обмежена (до участі будуть допущені 100 учасників від компаній виробників). Для участі в проєкті надається один квиток для кожної компанії постачальника.
Відгуки українських рітейлерів і виробників про 1 етап проєкту в рамках DistributionMaster-2023 тут.