Запрошуємо на офлайн конференцію “AI та керування змінами для кол-центрів”. Подія присвячена дослідженню ролі штучного інтелекту в процесах трансформації та адаптації контактних центрів (КЦ) в різних сферах бізнесу.
31 жовтня (ЧТ) 2024 р. з 10 ранку
У Центрі Києва (деталі пізніше з точки зору безпеки)
Ви дізнаєтеся про застосування АІ в КЦ різних галузей, послухаєте панельну дискусію щодо викликів та можливостей, які виникають при впровадженні інноваційних технологій.
На Вас чекають практичні кейси та приклади успішних впроваджень АІ та обговорення можливостей оптимізації персоналу в існуючих умовах його дефіциту на ринку праці.
Спікери поділяться досвідом успішного керування змінами.
На Вас та Вашу команду чекають:
15 доповідей від відомих спікерів,
2 майстер-класи,
панельна дискусія,
виставка вендорів та аутсорсерів,
подарунки, розіграші та інші цікавинки
Це чудова можливість для професіоналів в галузі КЦ – обмінятися знаннями та знайти нові шляхи для розвитку своїх організацій.