Компанія Serviceplan Switzerland реалізувала незвичайну кампанію для хокейної команди ZSC Lions, метою якої було вираження подяки фанатам команди за їх відданість і лояльність в період пандемії незвичайним подарунком.
Covid-19 завадив спортивним уболівальникам по всьому світу відвідувати матчі своїх улюблених команд, а в березні 2020 року уряд Швейцарії також ввів заборону на відвідування спортивних заходів. В результаті, більше 4000 фанатів хокейної команди ZSC Lions з Цюріха виявилися власниками абонементів на матчі улюбленої команди, які вони не могли використовувати.
Оскільки вболівальники не могли вийти на лід, ZSC Lions і Serviceplan Suisse придумали як доставити лід уболівальникам. В результаті творчої колаборації народився унікальний сувенір «тихого сезону» 2020/2021 року – «Сутність левів» ( «Essence of Lions»), задуманий, щоб подякувати вболівальникам за їх підтримку. Символічний подарунок, – 15 мл історії ZSC Lions у вигляді пляшки води з розталого катка, на якому команда грала сезон 2020/2021 без глядачів, був відправлений фанатам поштою разом із запрошенням відвідати веб-сайт команди і подивитися фільм, в якому гравці і керівництво клубу діляться своїми думками про події минулого року і розповідають про те, з яким нетерпінням чекають возз’єднання зі своїми відданими фанатами.
Як і в багатьох спортивних клубах, продаж сезонних абонементів є важливою частиною фінансування ZSC Lions. Подарунковий набір «Сутність левів» ( «Essence of Lions») надихнув фанатів продовжити абонементи на наступний сезон. І, хоча, маленькі пляшечки були задумані як колекційний сувенір, це не завадило фанатам клубу винайти безліч фантастичних способів використання води, що в них міститься: від хрещення маленьких фанатів ZSC Lions, відродження кімнатних рослин, очищення кімнат від злих духів, і до полірування трофеїв.
Відеокейс проекту: