Більшість українців 30+ в магазині електроніки відчуває явну залежність від того, що скажуть про його придбання рідня і сусіди. Цей факт, підтверджений дослідженнями, змусив маркетологів бренду телевізорів ERGO терміново зайнятися «переодяганням» своєї продукції. На момент старту співробітництва з агентством KINOGRAF якість телевізорів визнавалась фахівцями вищою за найближчих конкурентів завдяки дизайну самого телеприймача і сучасній, з прекрасними параметрами, матриці. Проте упаковці фокус-групи поставили суворий діагноз: недостатньо престижна.
Виходячи з цього, формула «розкіш за доступною ціною» (розкіш в дизайні, решта на ціннику) стала головним пунктом брифу на нову упаковку. І почалася робота.
Ось як докорінно змінилася при першому ж погляді покупця лінійка телевізорів ERGO в розробці KINOGRAF.
У доповнення до основного кольору бренду – червоного – були розроблені ще два: темно-синій та смарагдово-зелений, які диференціюють різні лінійки асортименту.
Тести на ЦА підтвердили правильність вибору кольорів – відповідальні за покупку телевізорів представники чоловічої статі визнали їх цілком «мужніми». Ключовими елементами дизайну стали ретельно підібрані по гамі пейзажі з вбудованими в них світловими рамками – символом телеекрану. Червона плашка пішла з логотипу бренду, це зробило його більш лаконічним і (куди від цього слова) статусним.
Ці ж рішення отримали продовження в розробці інших матеріалів – заставок для сайтів …
…постеров для місць продажу та фірмового каталогу:
Переодягнені телевізори ERGO вже роз’їжджаються по домівках українців. Невже у когось із щасливих володарів підніметься рука винести на сміття таку красиву коробку?
Особисто ми – KINOGRAF – образимося.