У 2024 році ринок digital-реклами в Україні досяг обсягу 18 млрд грн, що є на 24% більше порівняно з 2023 роком. На це вплинуло активне зростання медійної реклами, особливо у відеоформатах, а також значному відновленню сегментів платного пошуку та соціальних мереж.

дослідження IAB Україна в партнерстві з Inweb
IAB Україна провела своє щорічне дослідження за власною методологією з кросперевіркою даних від агенцій, паблішерів, продавців CTV і дослідників. Агенція digital-маркетингу Inweb виступила інформаційним партнером IAB Україна в цьому дослідженні.
Ключові висновки дослідження
Ринок платного пошуку впевнено відновлюється
Після падіння у 2022 році ринок реклами в пошуку демонструє стабільне відновлення. У 2024 році він виріс майже на 30% порівняно з 2023-м і на 55% — порівняно з 2022-м.

Ринок платного пошуку
Ринки SEO, SMM та influencer marketing зберігали позитивну динаміку
Influencer marketing у 2024 зріс на 75%, перевищивши рівень до повномасштабного вторгнення. SMM майже відновився до рівня, який був до повномасштабного вторгнення. SEO продовжив зростати: у 2024 році сегмент збільшився на 61%.

Ринки SEO, SMM та influencer marketing
Структура форматів змінювалася: відео знову лідирувало
Після просідання у 2022 й 2023 роках частка відеореклами у 2024 році зросла до 46%, випередивши дисплейну (банерну) рекламу.

Банерна і відеореклама
Відеоспоживання стало мобільним
Уперше мобільна відеореклама випередила мобільну дисплейну (банерну). Facebook майже повністю перейшов на мобільні покази, тоді як YouTube зберіг багатоплатформність.

Facebook i YouTube
CTV формувало нову звичку споживання відео
Обсяг ринку CTV у 2024 році — 982 млн грн. Його частка у відеобюджетах зросла до 17%. Основні гравці — Vidzone, Megogo та YouTube Smart TV — разом контролювали 95% ринку.

Connected TV
Digital audio залишилося нішевим форматом
Частка digital audio у 2024 році склала лише 0,04%. Попри незначне зростання, формат не відновився до рівня 2020 року і у 2024-му не мав відчутного впливу на ринок.

Digital audio
Завдяки цьому дослідженню, ми бачемо, що ринок digital-реклами в Україні стабільно зростає. Рекламодавці активно інвестують у відеоформати, мобільні канали та нові платформи, такі як CTV.
Ознайомитися з повним дослідженням можна за посиланням.