Шок-сенсація! У NGN.agency новий дайджест за січень.
Новини вас здивують та порадують. Погнали!
Facebook запускає для адміністраторів груп функцію сповіщень про залучення. Можна вибрати оповіщення про певний тип контенту, який демонструє залученість (пости або коментарі), а також про тип взаємодії. Ну кайф же ж!
Нова функція в Instagram: відгук про покупку. Якщо ви фізично побували в будь-якому закладі або торговій точці, Інстаграм фіксує це. І після того, як ви зайшли в профіль даного закладу, там з’являється нова кнопка: «Залишити відгук про покупку». Круто?
Facebook оновив статистику по ваших підписниках: тепер ви бачите їх інтереси. Наприклад, «електронна музика» і «танці». Незамінна інформація для створення SMM-стратегії.
Прибрали плутанину з лайками та підписками. У Facebook-сторінок останні роки було дві метрики: підписники сторінки і ті, хто її вподобали. Ніхто не міг пояснити в чому різниця між ними. Тепер залишаться тільки підписники. Юхууу, мінус одна сторінка у звіті.
Новинка в Instagram: інтерактивні FAQ.
У частини користувачів з’явилася класна функція: інтерактивний вибір питань в Instagram Direct.
Як це працює? Людина заходить в переписку з вами і бачить кілька вже заздалегідь сформульованих запитів – наприклад, «Як замовити?», «Чи є доставка по всьому світу» та інше. Людина натискає по потрібній темі – і вона автоматично відправляється. Для підключення функції потрібно зайти в налаштування вашого інстаграм-аккаунта і вибрати пункт «Автор»> FAQ> Увімкнути. Дуже зручно.