П’ятдесят п’ять випускників курсу Customer Experience отримали сертифікати напередодні Різдва. Восьма освітня програма тривала 11 тижнів, й була доволі інтенсивною. Сімнадцять лекторів, чотирнадцять тем, майже 40 годин навчання, дискусії, практики, повного занурення у реальність сучасного маркетингу. Спільний проєкт МАМІ та НаУКМА триває з 2017 року, та має за мету поєднання класичної економічної освіти з практичним досвідом маркетингових комунікацій. Лідери агенцій та експерти ринку маркетингових комунікацій стали лекторами, щоб передати свій досвід майбутнім колегам.
Восьмий набір програми Customer Experience укріплює впевненість у тому, що наші випускники готові взяти на себе велику відповідальність. Відповідальність стати професіоналами, забезпечити розвиток економіки та бізнесу і зараз, коли ці сфери критичні для нашої перемоги, і в майбутньому, коли країна стане на шлях відновлення. Вони поєднують ґрунтовні знання, стратегічне мислення та здатність бачити нові можливості, рухаючи нас уперед. Найголовніше — вони не просто вірять у зміни, вони готові їх впроваджувати.
– зазначає Наталія Морозова, Голова Правління Міжнародної Асоціації Маркетингових Ініціатив (МАМІ).
Цікаво, що програма навчання щороку змінюється згідно трендів сучасного бізнесу. Актуальні стратегії та інструменти адаптуються до сьогодення, це головне правило успіху в будь-якому бізнесі. Цього року до програми було додано лекції про використання штучного інтелекту, та сервісорієнтацію в сучасному світі; популярні також сесії про нейромаркетинг, комунікацію сталості (Sustainability Communications), Experiential marketing, Influencer Marketing.
Олена Литвин, студентка 3-го курсу Могилянки, вважає, що «кожна лекція була дуже корисною та пізнавальною, один з найкращих та найпрактичніших курсів, які були в мене за три роки навчання на спеціальності «Маркетинг». Було дуже круто, що експерти працюють у цій сфері, тому надають реальні приклади, свіжу інформацію та актуальні інструменти для роботи. Хочу подякувати кожному за це!»
Загалом з 2017 року додаткову практичну освіту Customer Experience отримали більше ніж 700 студентів НаУКМА. Для випускників це не тільки рядок в резюме, але й реальні переваги при пошуку роботи. Рекомендація та диплом від визнаних майстрів маркетингу – це серйозний аргумент для потенційного роботодавця.
Насправді я дізналась багато чого – від стратегій роботи в команді до побудови маркетингових кампаній. Що кожна ідея має починатися з якогось інсайту-проблеми й підкріплятися слоганом. Що показники ефективності проєкту вимірюються точними інструментами та мають бути оцінені з урахуванням позитивного і негативного прогнозу. Також було цікавим дізнатися, що зараз в рекламних кампаніях в Україні більше вистрілюють кампанії з акцентом на гумор. Тому курс для мене став напевно найбільш корисним і практичним з усіх дисциплін Могилянки!
– таку думку про проєкт висловила студентка Анастасія Кондрашова.
Викладачами програми стали визнані фахівці з багатим практичним досвідом в реальних проєктах: Світлана Степаненко та Олександра Захарченко (BetterSvit), Наталія Боярчук та Дарина Канцедал (Adsapience), Олександр Микитенко та Михайло Яблочков (MEX a member of Havas), Юлія Судакова та Оксана Коротченко (All Motion Group), Анна Лобанова (Prospects Ukraine), Олександр Ратманський (TEAM247), Катерина Ільченко (Neuro-knowledge), Каріна Корчага (Seven EU/Seven Group), Юлія Корняга та Олександра Логвиненко, Сергій Лукашенко та Олександра Кієвцева (експерти з маркетингових комунікацій), Євген Лобанов, експерт з Customer Experience Management, та Тетяна Мехед, виконавчий директор МАМІ.
Катерина Пічик, завідувачка кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА, високо оцінила програму:
Як і всі попередні роки, ця сертифікатна програма – величезне натхнення для студентів, сучасні знання, можливість живого спілкування з експертами галузі. Це практичне застосування теорії та робота з реальними кейсами, справжня робота в командах та конкуренція за отримання найвищого балу. Дуже вдячні за таку співпрацю та підтримку сучасної вищої освіти!
Далі буде…