У грудні 2023 успішно завершено чергову хвилю програми «Customer Experience». Вже всьоме спільний проєкт Могилянки та МАМІ вітає своїх випускників. Курс проводиться щороку восени в І-му семестрі навчального року. З 2017 року додаткову практичну освіту отримали більше, ніж 600 студентів НаУКМА. Така ідея, збагачувати академічні дисципліни сучасним практичним досвідом, стала успішною. Випускники, що отримали сертифікати з програми, мають додаткові переваги при пошуку роботи: адже їх навчали досвідчені фахівці динамічної та інноваційної галузі маркетингових комунікацій.
За 2022 та 2023 дипломи Customer Experience здобули 92 випускники. Це гідна нагорода після насиченої програми навчання. Своїм досвідом ділилися експерти ринку, топ-менеджери провідних маркетингових агентств: Світлана Степаненко та Альона Андрієвська (BetterSvit), Олександр Микитенко та Михайло Яблочков (MEX a member of Havas), Марія Дахлалла, Олексій Христич, Оксана Коротченко та Юлія Судакова (All Motion Group), Євгенія Захватова та Наталія Боярчук (Adsapience), Лариса Дмитренко (Prospects Ukraine), Олександр Ратманський (TEAM247), Катерина Ільченко (Neuro-knowledge), Каріна Корчага (Seven Group), Олександра Кієвцева, Юлія Корняга, Олександра Логвиненко, Сергій Лукашенко (експерти з маркетингових комунікацій). Тож в рамках програми студенти отримали концентровані та актуальні знання від 17 лідерів галузі з 13 тем, зміцнили їх на 7 практичних сесіях та підсумковому тесті — це справжній виклик та щедрий подарунок для майбутніх спеціалістів. Комбінація традиційних тем з інноваційними напрямками забезпечує розуміння найближчого майбутнього ринку. Класика комунікаційних стратегій, consumer/trade/event/loyalty marketing, контент та маркетинг впливу поєдналися із нейромаркетингом, лідерством, Experiental marketing та Sustainability Communications.
Катерина Пічик, завідувачка кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА, дуже задоволена спільним проєктом, та впевнена у перспективах майбутніх програм:
«Сім років співпраці та дружби! Ані Ковід, ані війна не зруйнували міцні відносини, а навпаки — зробили ще більш стійкими. Експерти допомагали побачити та зрозуміти трансформацію різних маркетингових сервісів у кризових умовах. Допомогли відчути, наскільки важливо бути гнучкими та швидко адаптуватись до нових викликів. Студентам також вдалось вразити експертів своєю креативністю. Тож, не зупиняємось на досягнутому! Уперед, до нових знань!»
Студенти також у захваті від проєкту.
«Мені подобається той факт, що лекції ведуть різні люди, діляться своїм власним досвідом. Це доволі новий для мене формат, оскільки я звик, що лекції зазвичай веде 1-2 людини. Своєрідна гра за власними правилами наштовхнула мене на думку, що саме у маркетингу цитата “Більше голів = більше думок” грає одну з ключових ролей, — ділиться своїми враженнями Влад, студент курсу Customer Experience (MAMI/НАУКМА). — Також хотілося б зазначити, що лектори діляться досвідом зі своїх сфер, що є вкрай важливо для маркетингу. Кожна сфера має певні нюанси/аспекти/лайфхаки на які важливо зважити та спиратися під час роботи. Загалом, кожна дисципліна має певну фішку та по-своєму цікава для усіх. Цей триместр максимально поглиблений саме у маркетинг, та націлений на практичні скіли — у цьому є свої вайби».
“Другий рік повномасштабного вторгнення впевнив у потребі в сильних фахівцях. Тих, хто зможе взяти на себе розвиток нашої економіки та бізнесу — і зараз, коли від цих сфер залежить наша перемога, і після неї, коли ми станемо на шлях відбудови, — наголошує Наталія Морозова, голова правління МАМІ. — Саме тому з кожним роком реалізації програми Customer Experience, зʼявляється все більше впевненості у тому, що цю потребу в Україні закриють наші випускники. Кожен — із сильними навичками комунікації та стратегічного планування, а найголовніше — зі свіжим поглядом та вірою у зміни”.