Агенція MOKO потрапила до нового рейтингу NEXT 250 від Forbes Ukraine — списку 250 малих і середніх компаній, які формують економічне майбутнє країни.
Нагадаємо, NEXT 250 — флагманський проєкт Forbes, мета якого — виявляти та розповідати про найбільш перспективні малі та середні компанії України, а також демонструвати різноманіття українського бізнесу. Forbes NEXT 250 2025 — третій список проєкту, що був представлений на Форумі підприємців, і вже незабаром з’явиться на сторінках свіжого друкованого випуску Forbes.
Учасники рейтингу — амбітні українські бізнеси, що динамічно зростають, із річним доходом від 10 млн до 1 млрд гривень, які демонструють сталий розвиток, адаптивність до кризи, інноваційний підхід і потенціал масштабування.
На відміну від інших гравців ринку, Mocko (перша назва агенції) не з’явилося з амбіцією «змінити український креатив» чи «завоювати Каннського лева». Тоді агенція прийшла на ринок із чітким наміром: робити SMM, що дає конкретний бізнес-результат. Сьогодні MOKO — у ТОП-15 українських комунікаційних агенцій (за версією Всеукраїнської Рекламної Коаліції). У портфоліо MOKO — сотні проєктів, що не тільки посилюють бренди, а й творять суспільні зміни, резонують на міжнародному рівні та формують сучасну комунікаційну культуру України.
MOKO дякує Forbes Ukraine за високу оцінку та довіру, а також своїй команді та клієнтам — за партнерство, віру й силу, яка дала змогу дійти до цього етапу. В агенції підкреслюють: NEXT 250 — це не вершина, а нова точка зростання.