Війна, турбулентність, втома, постійні виклики. Усе це – реальність, в якій живе сучасна Україна. Проте навіть у таких обставинах щодня на 1+1 Україна глядач може знайти контент, який дарує надію, тепло та відчуття приналежності.

Наталія Вовк, директорка з маркетингу 1+1 Україна
Про контент, який об’єднує і відкриває нові можливості – в матеріалі Наталії Вовк, директорки з маркетингу 1+1 Україна.
Контент як місія
Канал 1+1 Україна – канал яскравих особистостей, який допомагає розважитись і відпочити розумно. Ми пропонуємо глядачу цікаві історії, які викликають роздуми і породжують дискусії, показують приклад, розвивають та надихають.
«Телебачення» – це вже давно не про тип прийому. Ми пропонуємо цілу екосистему бренду: телеканал 1+1 Україна, сайт 1plus1.ua, де 52 мільйони вьюверів за рік; ютуб-канал 1+1, де 3,9 мільйона підписників, і ще є окремі канали у проєктів. В нас найбільші серед медіагруп соцмережі – instagram на 1,9 мільйона підписників, фейсбук на 1,3 мільйона, Threads на 196 тисяч і TikTok на 240 тисяч аудиторії.
Наші ведучі – інфлюенсери, які своїми соцмережами минулого року охопили 44 мільйони користувачів у фейсбуці й 30 мільйонів в інстаграмі.
Завдяки цьому, працюючи із партнерами у колаборації, ми можемо вирішити будь-яку задачу. Наші проєкти також мають потужну соціальну місію. Вони покликані допомагати українцям не забувати, хто ми є, і відкривати в собі нові сили.
Одним із найсильніших прикладів контенту, який об’єднує, став проєкт «Різдво. Ти не один». Уже три роки поспіль він нагадує українцям, що наше Різдво – це наша культура, наші традиції, родинна теплота, наша ідентичність і важливо сучасне звучання української культури. Повертати своє, робити його сучасним і популяризувати.
Перший камерний і дуже теплий випуск проєкту ми зробили взимку 2022 року. Виступи зірок були поєднані з теплими розмовами з героями нового часу.
Наша унікальність у тому, що у наших проєктах завжди залюбки беруть участь топові зірки, інфлюенсери. Друге «Різдво. Ти не один» відбулось в Софії Київській, а різдвяну зірку запалили найвідоміші українські артисти, ведучі та герої нового часу – військові, волонтери. Разом зі співаками ми переосмислили українські колядки і щедрівки і вони набули нового, сучасного звучання.
Третє «Різдво. Ти не один» крім місії надихати, давати тепло, відроджувати традиції і цінності мало ще одну дуже важливу – звернути увагу на сімейні форми виховання і ще раз акцентувати, що кожна дитина в нашій країні заслуговує на батьківське тепло.
Навколо цінностей ми обʼєднали партнерів – ЦУМ, MasterCard, Multiplex, кава Ambassador та інших, довівши – дива там, де Ти не один. Івент-презентація у кінотеатрі Multiplex в ЦУМ зібрала ЗМІ, партнерів, команду і зірок. За підтримки MasterCard було створено спеціальний музичний трек «Ти не один». Його написав хіт-мейкер Євген Тріплов.
За традицією на Різдво ми даруємо лідерам думок тематичні подарунки. Наприклад, цього року одним з подарунків була музична листівка, з якої звучав наш саундтрек, платівка з колядками і щедрівками з другого «Різдво. Ти не один», традиційні українські солом’яні іграшки. Ми створили теплу атмосферу, якою блогери поділилися зі своїми підписниками, і завдяки цьому ми отримали близько 12 мільйонів охоплення.
Ще один наш проєкт – «Колесо фортуни», це адаптація популярного американського формату «Wheel of Fortune». Гра вперше вийшла на екрани США 50 років тому і триває досі. Має 40 сезонів і є другим найбільш популярним американським проєктом. Локальні версії виходять у понад 60 країнах.
Попри свою розважальну форму, він виконує важливу роль – на третьому році повномасштабної війни дарує українцям маленькі радощі тут і зараз, допомагає розважитись із користю. Це підтримує наше ментальне здоров’я – приємно мати маленькі виграші й перемоги щодня, адже ніхто не іде з проєкту з порожніми руками. Окрім того, «Колесо фортуни» допомагає українцям відкривати нові грані української мови. Робота над другим сезоном проєкту триває, у розробці – інтерактивна версія.
«Клуб 1%» – масштабний проєкт про кмітливість, який став справжнім феноменом у світі. В Україні «Клуб 1%» довів: наші люди неймовірні. У кожному випуску ми збираємо в одній студії 100 українців, найрізноманітніших професій та віку. Наприклад: криміналістка з нестандартним мисленням; молодий викладач математики, гейм-дизайнерка; автор квест-ігор, пенсіонерка, яка веде активне життя в ТікТок, машиніст метро, українка, яка товаришувала і листувалася з експрезидентом Франції Жаком Шираком та інші.
У колаборації з Megogo ми реалізували інтерактивну версію проєкту: глядачі можуть грати одночасно з учасниками – прямо перед екранами. Це – приклад, як телебачення стає інтерактивним, сучасним, живим.
В першому сезоні українці виграли 799 тисяч гривень, і кожна перемога перетворилась на втілення мрій, допомогу близьким, донати. «Клуб 1%» довів: кмітливість – це сила, яка може змінювати життя.
Цієї осені «Клуб 1%» повернеться з новим сезоном, зараз триває кастинг для всіх, хто хоче перевірити свою кмітливість та нестандартне мислення.
Деталі – https://1plus1.ua/klub-1/novyny/klub-1-kastynh-na-novyi-sezon-podaty-zaiavku-na-uchast
Контент, який ми створюємо на 1+1 Україна – об’єднує, надихає і відкриває нові можливості. І ми точно знаємо – саме такі історії сьогодні потрібні українцям. Ти не один.