Онлайн-конференція “Digital для фарми. Рекомендації щодо застосування”, що відбулася 7 липня, зібрала понад 300 учасників з 6 країн: України, Казахстану, Узбекистану, Азербайджана, Молдови та Білорусі.
Організатори конференції – ThePharma Media і AMS agency, медійне агентство повного циклу з ключовою експертизою в digital.
Як зазначила засновник AMS agency Марина Колеснікова, за останні два роки портфель фармацевтичних брендів серед клієнтів компанії сильно розширився. У процесі роботи з ними стало очевидно, що ринок фарми дивиться на digital під іншим кутом зору, ніж інші компанії. Тому й вирішили організувати конференцію: щоб поділитися своїм досвідом і напрацюваннями, а також почути про успішні кейси і приклади інших компаній про те, як можна використовувати digital для фарми у сучасних реаліях.
“Цю конференцію можна назвати галузевою, але тема знайшла відгук у широкого кола представників не тільки фармринку, але і рекламних агентств. Серед зареєстрованих слухачів були й співробітники роздрібних мереж аптек, що тільки починають будувати e-com, і викладачі та студенти медичних і маркетингових вузів. За рівнем залученості слухачів ми розуміємо, що потрапили в точку: доповіді були своєчасними і дуже корисними!” – зазначила Марина Колеснікова.
Своїми кейсами, лайфхаками та навіть інсайтами із глядачами конференції ділилися:
- Олександра Барська, бренд-менеджер ОТС категорії GSK;
- Наталія Бойко, CEO AMS agency;
- Олена Бєлік, Brand Manager Polpharma Ukraine;
- Олена Погурская, Digital Head Polpharma Ukraine;
- Олена Загарнюк, SMM Head AMS аgency;
- Анастасія Сухомовська, бренд-менеджер ОНБ категорії GSK.
Про особливості аналітики при роботі з лікарями та фармацевтичним ринком розповіли:
- Світлана Калініна, керуючий партнер Kwendi Media Audit;
- Сергій Сошинський, CEO в accemedin.com;
- Юлія Волох, заступник генерального директора, IPSOS.
AMS agency планує зробити конференцію щорічною і наступного року ще більше розширити спектр тем, які можуть бути корисні фармацевтичним компаніям.
Запис всіх доповідей конференції “Digital для фарми. Рекомендації щодо застосування” 2021 вже доступна на сайті агентства.