У вересні NGN.agency⚡ у співпраці з клієнтом – національним онлайн-кінотеатром sweet.tv, провели масштабну комунікаційну кампанію на декількох платформах до запуску проекту “Hollywood українською”.
sweet.tv – це перший український онлайн-кінотеатр, який уклав прямі контракти з голлівудськими кіностудіями Disney, Paramount, Universal і Sony і створює ексклюзивний дубляж і озвучку культових фільмів і трейлерів державною мовою.
Перед агентством стояло завдання: за допомогою реклами та медіа зробити сервіс пізнаваним серед українського населення, організувати позитивне і якісне сприйняття про сервіс, а також повідомити ЦА про новий проект sweet.tv “Hollywood українською”.
NGN.agency⚡ зробили аналіз ринку, пропрацювали базову комунікаційну стратегію, розробили кей віжуал і креативну ідею для ТВ роликів, вибрали канали комунікації, склали медіа план.
Для інформування про сервіс, його переваги та запуску проекту було вибрано 15 українських видань (як онлайн, так і друкованих) і зроблено 32 публікації, з них 3 спецпроекти за місяць з додатковими активностями та промо підтримкою в соціальних мережах.
Результат:
- Зробивши менше публікацій, ніж конкуренти, sweet.tv отримали охоплення більше майже в 2 рази більше – понад 2 млн.
- У ЦА сформувалася позитивна думка про сервіс.
- За показником якості публікацій матеріали зі згадуванням sweet.tv обійшли конкурентів майже в 4 рази.
- Новина «В Україну прийшов “Hollywood українською” від sweet.tv» в цілому згенерувала 80 передруків.
Соціологічне опитування виявило, що:
- Респонденти зустрічали позитивну інформацію про компанію за останній місяць в 49% випадків, негативну в 1% і нейтральну в 34%. Ще 1% не зустрічається взагалі.
- 34% з опитаних покращили своє ставлення до компанії на основі отриманої інформації
* Дані в прес-релізі представлені на підставі звіту LOOQME
“Дякуємо команді NGN.agency за співпрацю: креативні ідеї, професіоналізм, оперативне вирішення завдань, готовність працювати над нашими ідеями і втілювати їх в життя, а також за зв’язок 24\7. Приємно працювати з командою, яка тебе чує і може на високому рівні реалізувати поставлені завдання. Ми бачимо результат і не хочемо зупинятися. Сподіваємося в наступних наших кампаніях ми досягнемо ще більшого результату”, – Олександр Резунов, директор sweet.tv