Ніщо і ніхто не завадить українцям ділитися теплими почуттями. Приємні подарунки – один із проявів турботи, і це демонструють результати АЛЛО під час Love Season. Звісно, час та безпекова ситуація внесли певні корективи до переліку товарів, які українці вибирають для подарунків в мережі магазинів АЛЛО, на маркетплейсі allo.ua та у мобільному застосунку, проте незмінним лідером залишається смартфон, це одна з найпопулярніших покупок до 14 лютого.
Цього року слід відзначити зміни в структурі продажів та зростання деяких категорій. Зокрема, категорія «Дім і сад» сьогодні перебуває на другій позиції, адже пропонує клієнтам зарядні станції та генератори, а ось телевізори та навушники взагалі не потрапили до переліку найпопулярніших покупок першої половини лютого, тоді як у 2022 році посідали третю та четверту сходинки відповідно. Продаж планшетів та ноутбуків зріс у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, а частка носиміх гаджетів впала на ⅕ в структурі продажів.
Під час покупок у перші два тижні лютого 2023 року, саме напередодні Дня закоханих, українці надали перевагу таким товарам в АЛЛО:
- Смартфони.
- Зарядні станції.
- Планшети.
- Ноутбуки.
- Носимі гаджети.
Минулого року ТОП-5 покупок до Дня святого Валентина виглядав інакше:
- Смартфони.
- Носимі гаджети.
- Телевізори.
- Навушники.
- Ноутбуки.
День закоханих – 14 лютого – цьогоріч припав на вівторок, тож передсвяткові вихідні стали найактивнішими днями для покупки подарунків. Приріст покупок сягнув 46% у порівнянні з першими вихідними лютого, тоді як минулого року покупки на вихідних продемонстрували приріст лише 23%.