Pear Technologies спробувала зареєструвати логотип у вигляді силуету груші, так як саме цей фрукт дав назву компанії, але Apple вважають, що такий логотип введе в оману користувачів і перешкодили Pear Technologies.
Pear Technologies займається розробкою ПЗ і надає послуги цифрового картографування. Свій логотип компанія намагалася зареєструвати ще з 2014 року, але юристи Apple оскаржили це рішення.
На думку тих же юристів логотипи із зображенням яблука і груші є однаковими з юридичної точки зору. Адже зображення є «абстрактної стилізацією» і мають «гладкі округлі обриси». А ось юристи Pear Technologies вважають, що груша і яблуко абсолютно різні, та й у їх логотипу не було надкушений місць, він відрізняється за кольором і має напис під логотипом.
Відомство з інтелектуальної власності Європейського союзу (EUIPO), яке приймає заявки, винесло вердикт за яким вони погодилися, що логотип з грушею має відмінності від “яблучного”, але цих відмінностей недостатньо.
Таким чином Apple вплинула на видалення інших заявок з логотипом Pear Technologies, адже на думку компанії, будь-які фрукти асоціюються у споживачів з Apple і побачивши такий логотип це призведе покупців в оману. Apple привласнила собі не тільки всі яблучні логотипи в своєму сегменті ринку, а тепер ще й грушеві. Швидше за все, така участь чекає і інші логотипи з зображеннями фруктів або ягід, які схожі на яблуко або асоціюються з ними.
Проте, в серіалі iCarly саме грушу використовували як логотип, який замінювався на всій продукції Apple.