Подкаст «Women for Women» покликаний популяризувати ідею сестринства, підтримки та жіночої солідарності у сферах і професіях, де жінки стикаються з найбільшими стереотипами.
Ведучою подкасту стала журналістка та телеведуча Валентина Хамайко, яка у форматі 20–30-хвилинних інтерв’ю спілкується з жінками, що працюють у традиційно «чоловічих» професіях, показуючи через їхні особисті історії, як вони змінюють правила гри та руйнують стереотипи.
Подкаст є продовженням ініціативи “Women for Women”, яка представлена у застосунку Bolt окремою категорією. Вона дає можливість жінкам замовляти поїздки лише у жінок-водійок, що робить подорожі безпечнішими та комфортнішими.
Відеоверсія подкасту доступна на YouTube, а аудіо – на Spotify та Apple Podcasts, де щотижня з’являтимуться нові епізоди.
У шести епізодах глядачі почують особисті історії жінок, які працюють у компанії або співпрацюють із сервісом:
- Водійка доводить, що кермо не має статі, і ділиться досвідом поєднання роботи з родиною.
- Власниця ресторану-партнера розповідає, як побудувати успішний бізнес у світі, де підприємництво ще часто вважають «чоловічою справою».
- Кур’єрка показує, як гнучка робота може стати підтримкою для навчання, спорту та особистих цілей.
- Менеджерка з безпеки пояснює, чому лідерство в технологічній компанії не має гендерних меж.
- Керівниця публічної політики ділиться досвідом переговорів на міжнародному рівні та щоденної роботи у «чоловічому» середовищі.
- Блогерка-партнерка розповідає, як інфлюенсерки змінюють уявлення про ролі та можливості жінок.
Про рівність можна говорити довго й багато, але справжнє значення завжди мають дії. Силу суспільних трансформацій дають не гучні гасла, а живі історії людей, які своїм прикладом ламають усталені рамки. У Bolt ми переконані: вирішальними є не стать чи вік, а професіоналізм, талант і внутрішня сила. Саме тому ми будуємо середовище рівних можливостей, де кожен і кожна може реалізувати себе. Цього року ми запускаємо подкаст, у якому звучать історії жінок — щирі, відверті й надихаючі. Це історії про подолання сумнівів, про віру у власні можливості та про сміливість діяти. Вони покликані руйнувати стереотипи й нагадувати: зміни починаються з тих, хто наважується зробити перший крок,
— зазначає Сергій Костя, маркетинг-директор Bolt у країнах Східної Європи та Азії.














































































