Студія Black Production зняла рекламний ролик для інтернет-компанії PRNEWS.IO, що спеціалізується на розміщенні спонсорського контенту в ЗМІ.
Продакшн-студія мала візуалізувати в 30-секундному рекламному ролику специфіку роботи онлайн-платформи, необхідної підприємцям, піар-фахівцям і лінкбілдерам для того, щоб популяризувати бренд в інтернеті.
В результаті агентство створило ролик, який ілюструє діяльність PRNEWS.IO і переваги роботи з маркетплейсом: комфорт для клієнтів, зручність платежів, гарантія повернення коштів і досягнення результатів.
Не потрібно нікому дзвонити, їхати чи переплачувати сумнівним підрядникам для того, аби оперативно поширити інформацію в ЗМІ. Для цього команда PRNEWS.IO розробила систему роботи «одного вікна», яка розміщує інформацію про бренди і продуктах в кілька кліків.
Як зазначив СЕО компанії PRNEWS.IO Олександр Сторожук:
«Black Production спеціалізується на промо роликах, використовуючи в роботі глибокі, але прості образи. Філософія агентства близька головним цінностями PRNEWS.IO – доступність і прозорість для зручності клієнтів. Тому ми отрмиали ритмічний відеопродукт, що відповідає поставленому завданню».
У портфоліо студії є роботи, зняті для таких інтернет-компаній як Prom, Bodo і Zakaz.ua.
Відео: