02 лютого 2024 року на щорічній конференції «Big Trade-Marketing Show-2024: New reality — new possibilities» збереться понад 400 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу.
Дата та місто проведення: 02 лютого 2024, м. Київ, UBI Конференц Хол, вул. Дорогожицька, 8
Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2024 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу.
На конференції Вас очікує: 350+ учасників, 25+ спикерів, 20+ виставкових стендів.
Партнери конференції
- Офіційний партер, Партнер з диджитал-маркетингу Promodo
- Партнер з лояльності — Art Nation Loyalty
- Аутсорсинговий Партнер — АДЕЛІНА АУТСОРСИНГ
- UX/UI Партнер — Турум-Бурум
- Офіційний Партнер з безпеки — SHERIFF
- Партнер — POLT agency
- Партнер кава-брейків — Liberti
- Водний Партнер — ТМ Крайна
- Трансформаційний Партнер — EALC
На конференції Big Trade-Marketing Show-2024 спікери не просто встановлюють тренди, вони розкривають стратегії та ідеї для досягнення ефективності та лідерства.
Компанія TradeMasterGroup ініціює національну Премію — BIG Trade-Marketing Award-2024. Премія в галузі TRADE маркетингу присуджується за визначні та успішні маркетингові стратегії, які були реалізовані в 2022-2023 рр. Нагородження переможців відбудеться 2 лютого 2024 року на конференції BIG TRADE-MARKETING SHOW: NEW REALITY — NEW POSSIBILITIES
Зал 1. TradePulse Exchange: Відкриваючи нові горизонти трейд-маркетингу харчової галузі
- Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance, Kantar Ukraine. Тема виступу «Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства?»
- Надія Бігун, Заступниця Міністра економіки України. Має дві вищі освіти. Першу здобула в Дніпропетровському університеті інженерів залізничного транспорту за спеціальністю “Екологія та охорона навколишнього середовища”, отримавши диплом з відзнакою. Другу вищу освіту отримала за фахом “Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності” у Таврійському національному університеті. Навчалась у Київській школі економіки за програмою “Підвищення кваліфікації в галузі публічних закупівель”. Також пройшла курс “Публічні закупівлі для центральних закупівельних організацій” у WU Executive Academy (факультет Віденського економічного університету). Тема: Державна підтримка постачальників харчової залузі та рітейлу. Як Українські компанії можуть стати постачальниками державних закупівель?
- Олег Шмуляєв, заступник голови правління МХП з маркетингу. Тема виступу: Створення затребуваного продукту в умовах мінливого ринку, як інтегрувати його в поточну продуктову лінійку?
- Полтавський Сергій, Засновник агенції POLT. Тема: Чим корисний ТікТок і які його сильні сторони у 2024
- Фатіма Тисячник, директорка з маркетингу Компанія DELTA FOOD. Тема виступу: «Персоналізація та розвиток клієнтського сервісу в дистрибуції»
- Анна Луганська, Директорка з маркетингу VARUS. Тема: Клієнтокохання: як цінності клієнтів обʼєднати з цінностями компанії
- Юлія Корань, Керівниця відділу маркетингу ТОВ «Галіція-Трейд» (національні бренди соків Galicia та Світанок). Тема виступу: «Адаптація маркетингових стратегій нових брендів у реаліях 2023-24 років: від емоційних інсайтів до альтернативних рекламних підходів»
- Ірина Громова, Директорка з маркетингу Art Nation Loyalty. Компанія спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності для ритейлерів та розробляє фіджитальні товари для FMCG. Тема: Як гейміфікація змінює ритейл: ідеї для маркетингових стратегій майбутнього.
- Альона Муріна, Маркетинг директор WINETIME. Тема: Бізнес, як стосунки: особливий підхід до розвиту клієнт сервісу
- Дмитро Кукуруза, Chief Executive Officer ТОВ «Турум-бурум»ю Тема: Інтерфейс, як складова Growth стратегії.
- Анна Пилипенко, Marketing Director Komo, Kaniv, Cheese Club. Тема: Яскраві інновації у темні часи. Історія успіху новинок на полиці
- Ксенія Михайленко, Media Director в Promodo. Тема: Бренд чи знижки? Або як не потонути в промоспіралі
- Максим Бєлов, маркетинг-директор мережі супермаркетів NOVUS. Тема: Перезавантаження під час війни. Еволюція позиціонування — від довіри до любові — кейс NOVUS
- Юлія Кізима, Head of PM & CE Department в Adelina Call Center & BPO. Тема: «Як працювати зі зворотнім зв’язком клієнтів?»
- Аліна Євзютіна, маркетолог компанії LISTEX. Тема: Ефективне управління даними про товари: ключ до оптимізації бізнес-процесів.
- Марія Бабко, Керівниця департаменту маркетингу Suziria Distribution. Тема: Партнерство у зростанні: як наші бізнес-рішення зрощують клієнтів та формують ринок.
Зал 2. MarketMagnet Fusion: Інновації та стратегії трейд-маркетингу в Nonfood сфері
- Олег Нікольский, маркетинг директор “Фокстрот”. Тема виступу:«Роль маркетингових шестерень у двигуні компанії: основний дашборд маркетолога»
- Дар’я Смерічевська, начальник відділу трейд-маркетингу інтернет магазину EVA.UA ТОВ «Руш». Тема виступу: «Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування»
- Юлія Дробишева, Директорка з маркетингу в АГРОМАТ. Тема: Нове у digital-маркетингу: інструменти, метрики, інсайти.
- Анастасія Макова, Директорка з маркетингу Бізнес-напряму товарів для дому Україна та Єкспорт Схід, Корпорація «Біосфера». Тема: Лідерство у трейд-марктингу: вплив індустрії та ключові стратегії.
- Кристина Башлій, директор з маркетингу 13 років досвіду у рекламі. 6 років співпраці з брендом SOVA: за цей час подарували кольє Мей Маск, запустили колаборації з THE Hardkiss і Frolov, Разом з United24 створили браслети Азовсталь і зібрали гроші на армію дронів. Тема: Колаборації та стратегічні партнерства: Ключ до успіху у трейд-маркетингу.
- Ігор Дідок, директор з маркетингу медичної лабораторії ДІЛА. Тема: Стратегія і тактика. Як змінилась роль маркетингу у бізнесі в умовах воєнної економіки
- Максим Незвієцький, Віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора. Тема: Як створювати лояльність покупців?
Спецпроекти конференції!
Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу. В рамках Конференції проходить виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників та рітейлерів України
БЕЗПЕКА
У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.
Приєднуйтесь до нас, щоб здобути ключові знання та вдосконалити своє розуміння майбутнього трейд-маркетингу!