Платформа об’єднує маркетплейс даних таргет акаунтів і генератор контенту на базі GPT-3. В єдиному вікні можна збирати кастомні цільові аудиторії, створювати креативи і запускати рекламні кампанії в кілька кліків.
Команда Signum.AI, американського стартапу з російсько-українським корінням, відкрила доступ до бета-версії платформи, яка допомагає компаніям підвищувати ефективність рекламних кампаній в Facebook: знижувати CAC, CPR і збільшувати кількість переходів.
Що всередині:
- Маркетплейс клієнтських даних, які постачають перевірені дата-вендори. Дані об’єднані в категорії за інтересами. Так, користувач може вибрати потрібні категорії і скласти будь-яку кастомну аудиторію. Припустимо, мами з дітьми до року, які люблять сіамських котів. Щоб визначити інтереси аудиторії, Signum.AI аналізує контент методом entity embeddings. Дані хешуються, канони differential privacy дотримуються.
- Генератор контенту на базі GPT-3. Модель натренували на датасетах найрезультативніших рекламних кампаній, щоб користувачі могли генерувати висококонверсійні тексти до креативу (поки що це Primary Text для креативів на Facebook).
- Повний функціонал для автоматизації запуску реклами на Facebook. Надалі команда планує розширити можливості інтеграції з іншими рішеннями.
В результаті клієнти отримують мікросегментовані аудиторії і персоналізовані креативи, економлять час на запуск кампаній, отримують більше конверсій, знижують САС і збільшують продажі.
Більше інформації про рішення від фаундера і СЕО Signum.AI Артема Гладких читайте тут.
Демо (EN):
Потестити бета-версію рішення можна абсолютно безкоштовно https://signum.ai/