Український маркетплейс AUTO.RIA інтегрував новий формат для онлайн-купівлі авто – ASMR-відео. Команда продукту представила функціонал зі спеціальними роликами, які через звуки конкретної моделі авто допомагають «відчути» та розуміти, наскільки відгукується обрана модель користувачеві.
«Вибір авто – дуже індивідуальна справа. Кожна модель автомобіля має свої особливі деталі, кольори і навіть звуки. Та коли користувач розглядає варіанти автівок онлайн, непросто зрозуміти все до нюансів. Тому ми із командою запустили новий функціонал із ASMR-відео. Відтак покупець зможе «відчути» авто через звуки відкривання дверей конкретної моделі, опускання склопідіймача, закривання багажника, натискання кнопок і таке інше. А для максимальної взаємодії із відео рекомендую перед переглядом одягти навушники», – розповідає Юрій Гембов, продакт-менеджер напряму нових авто Автоцентру AUTO.RIA.
Функціонал наразі доступний для автомобілів в межах продукту онлайн-автоцентр AUTO.RIA і в розділі нових авто, які представлені Автоцентром AUTO.RIA. Відео можливі до перегляду як на вебверсії, так і у застосунку. Розділ «Відчути авто» можна знайти одразу під блоком із фото автомобіля.
Наразі на AUTO.RIA доступно ASMR-відео для близько 100 моделей авто різних марок, моделей та комплектацій. Кількість буде поступово збільшуватись. Усі ASMR-відео створено на замовлення AUTO.RIA.
Нагадаємо, у вересні минулого року AUTO.RIA запустив новий продукт – Автоцентр AUTO.RIA – онлайн-салон, де кожен охочий зможе підібрати, замовити, забронювати чи одразу придбати авто із адресною доставкою у офіційного представника. Перевагою Автоцентру є можливість обрати або розглянути авто одразу від декількох автомобільних брендів.