Більшість людей вважають Amazon тільки інтернет-магазином, на якому купують речі онлайн. Але це не всі можливості. Це 3-тя рекламна платформа в світі після Google, яка в рейтингу під номером 1 і Facebook під номером 2. Більш того, Amazon є пошуковою системою №1 в Інтернеті. Реклама в Amazon може допомогти вам підвищити впізнаваність вашого бренду і залучити покупців, які шукають такі продукти, як ваші.
Зростання ринку Amazon
Частка ринку Amazon зросла в геометричній прогресії, і все більше брендів перемикають свою увагу на рекламу Amazon. Бренди більше не можуть ігнорувати силу, яку має Amazon, коли справа доходить до маркетингу безпосередньо для споживачів.
Зрештою, на Amazon витрачається $0,51 з кожного долара електронної комерції. І на Amazon більше пошуку товарів, ніж в Google. За минулі роки Amazon зросла і стала третьою за величиною рекламною платформою – і на те є вагомі причини.
У той час як спочатку простої наявності вашого продукту на Amazon було досить, щоб почати вигравати продажі, сьогодні, якщо ви хочете домогтися успіху на Amazon, ви повинні брати участь в їх рекламних програмах.
Навіщо брендам реклама на Amazon?
Алгоритм пошуку Amazon є складним. Безліч чинників вступають в гру при спробі ранжувати ваші товари в пошуку Amazon.
Щоб відповідати вимогам, маркетингова стратегія, яка раніше була зосереджена на зборі відгуків, перемістилася на рекламу на Amazon. Замість того, щоб фокусуватися на товарах зі знижкою для оглядів – або, що ще гірше, на мотивованих оглядах – ви можете використовувати Amazon Advertising для отримання початкових конверсій.
Це призводить до оглядів продуктів, оскільки ваша швидкість продажів збільшується. Це дозволяє вам отримати трафік і конверсії, необхідні для органічного ранжування вашого продукту.
При роботі з продуктами на Amazon проблема ранжування вирішується шляхом поєднання реклами Amazon з різними рекламними пропозиціями, які пропонує Amazon (наприклад, з обрізаними купонами).
Спочатку, після запуску продукту, ви будете в значній мірі покладатися на рекламу Amazon для ранжування вашого продукту на першій сторінці. Однак, якщо ваш продукт оптимізований правильно, ваша залежність від реклами Amazon з часом зменшиться. Проте, вам, можливо, все одно доведеться продовжувати рекламуватися навіть після того, як ваші продукти отримали високий рейтинг від конкурентів, які все ще можуть використовувати рекламу Amazon.
Чи варто давати рекламу на Amazon?
Якщо у вас вже є продукт, який можна продавати через Інтернет, ви можете розмістити рекламу на Amazon.
Amazon пропонує вам спосіб представити ваш продукт покупцям за набагато нижчою ціною, ніж конкуруючі рекламні платформи. Існують чотири способи розміщення реклами на Amazon.
1. Рекламні продукти
Це найпопулярніший спосіб реклами на Амазон. Протягом багатьох років бренди використовували цей потужний інструмент для автоматичного і ручного таргетингу покупців.
Тут ви можете використовувати різні типи відповідності, знайомі вам як рекламодавцю – широку і точну відповідність, а також мінус-слова. Будь-який продавець на платформі Amazon Seller Central, Kindle Direct Publishing або Vendor Central може взяти участь в програмі Sponsored Products.
Amazon впроваджує додаткові можливості таргетингу на платформі продавця в центрі, такі як таргетинг на товари, інтереси і категорії.
2. Спонсоровані бренди програми – Sponsored Brands
Пошукові оголошення заголовка були перейменовані в Спонсоровані Бренди. Програма Sponsored Brands – це потужний інструмент, що дозволяє розміщувати рекламний банер вгорі і внизу сторінки результатів пошуку і в бічних шпальтах. Програма Sponsored Brand, як і програма Sponsored Products, дозволяє вам орієнтуватися на покупців за ключовими словами. Однак, на відміну від першого, програма Sponsored Brand дає вам творчий контроль, де ви можете додати бажаний слоган, а також дозволяє відображати три продукти в оголошенні.
Для більшості брендів, які мають право на спонсорські бренди, можна відразу почати кампанію щонайменше для їх брендів і назв продуктів, щоб переконатися, що клієнти не перенаправляються в інші списки при пошуку бренду або назви продукту наших клієнтів.
3. Реклама в продуктах
Рекламні оголошення про товари не користувалися такою ж популярністю, як рекламні продукти або рекламні брендові програми, перш за все тому, що це інша форма реклами. В цілому, ви побачите більш низькі показники конверсії в рекламних оголошеннях про товари, ніж у їх спонсорованих продуктів і їх колег.
Проте, ці оголошення можуть бути ефективними на певних ринках, в тому числі в книжковій індустрії. Відображення продукту і рекламні продукти – це тільки два варіанти реклами для авторів в сервісі прямої публікації.
Основною перевагою медійної реклами є те, що ви можете продавати свій продукт безпосередньо на сторінці відомостей про продукт вашого конкурента. Ваше оголошення буде відображатися під вікном покупки вашого конкурента. Рекламні оголошення про продукти також можуть бути ефективними, якщо у вас є асортимент схожих продуктів, і ви намагаєтеся крос-продавати своїм клієнтам Amazon.
Наприклад, якщо у вас є п’ять продуктів під вашим брендом, ви можете продати чотири повільно продаваних продуктів на головній сторінці продукту. Це не дає людям покинути сторінку з описом основного продукту і замість цього змушує їх перевіряти інші продукти вашого бренду.
4. Платформа Amazon Demand-Site (платформа DSP)
У той час як перші три методи реклами на Amazon популярні серед рекламодавців, платформа Amazon DSP призначена для великих брендів, які прагнуть підвищити впізнаваність своїх брендів.
Платформа дозволяє вам охопити аудиторію Amazon через додатки. Формати реклами включають в себе:
- Мобільний банер.
- Відео.
- Мобільний інтерстиціальний.
- Desktop.
- Мобільний веб-дисплей.
Програма Amazon DSP – це єдиний спосіб, за допомогою якого рекламодавці можуть придбати рекламу на сайтах Amazon. Хоча це відмінна платформа для маркетингу продуктів, майте на увазі, що вона, швидше за все, не приведе до прямих продажів.
Як Amazon Advertising може допомогти в просуванні бренду?
Відповідно до недавнього дослідження Quantcast, 4 з 5 покупок закінчуються покупками, які купують один з перших 9 брендів, які вони розглянули.
Бренд Oodji хотів привернути увагу до запуску своєї лінії одягу на Amazon в Європейському Союзі напередодні осіннього сезону моди. Використовуючи спонсоровані рекламні оголошення і рекламні оголошення Amazon Advertising, вони змогли протестувати варіанти рекламного креативу, щоб дізнатися, які яскраві і барвисті образи одягу працюють найкраще. Вони побачили 76% збільшення пошуків за ключовими словами в рамках своїх кампаній, що допомогло підвищити впізнаваність їх бренду на Amazon.
Amazon став цифровою вітриною: 70% покупців Amazon «працюють у вітринах» на сайті. Бренд Fitbit провів навчання по продукту для нового годинника Ionic з підвищеним на 50% рейтингом кліків на планшеті Fire.
Fitbit хотів розповісти про переваги продуктів Ionic SmartWatch інноваційним способом. Вони першими застосували нову креативну функцію планшета Fire, яка демонструвала розумні годинники з обертом на 360° на екрані пробудження планшета Fire. Кампанія показала високий рівень залученості: показник кліків на 50% вище, ніж у еталонного планшета Fire, і на 350% вище показник перегляду сторінок по місцях розміщення в порівнянні із загальним еталоном.