Національний маркетплейс АЛЛО забезпечив безперебійну роботу під час тимчасового відключення електроенергії у майже 50 шоурумах та точках видачах мережі. Компанія облаштувала магазини зарядними станціями, автономними освітленням та wi-fi модемами. Це дозволяє працювати в будь-який час, а також приймати будь-які платежі — як готівкою, так і карткою. Під час тижня знижок «Чорна П’ятниця» це гарантує клієнтам можливість прийти в магазини АЛЛО Мах чи АЛЛО, щоб вибрати товар зі знижкою, або забрати на точці видачі покупку, зроблену на маркетплейсі allo.ua. В магазинах мережі АЛЛО клієнти можуть придбати повербанки, зарядні станції та іншу техніку для облаштування атономних джерел енергії в себе в дома.
Автономні магазини АЛЛО, що працюють у блекаут, наразі є у 23 містах у 12 областях України: у Волинській, Житомирській, Запорізькій, Івано-Франківській, Київській, Кіровоградській, Львівській, Одеській, Сумській, Харківській, Хмельницькій та Чернігівській областях. Зокрема, знайти працюючий магазин можна у Києві, Харкові, Запоріжжі, Вишневому, Одесі, Сумах та інших містах. Перелік магазинів, що працюють у блекаут, збільшується та оновлюється щотижня, невдовзі їх стане близько 170.
Повний перелік міст та магазинів з адресами можна перевірити на цій сторінці. Перелік магазинів збільшується кожен день. Інформація також доступна на сайті під час вибору точки видачі для отримання онлайн замовлення.
«Ми дбаємо про комфорт наших клієнтів — щоб через вимкнення світла нікому не доводилось довго очікувати свою покупку, — зазначив Микола Астапов, директор із розвитку та форматів АЛЛО. — Також, із самого першого дня енергокризи, всі магазини групи компаній АЛЛО продовжують працювати в режимі заощадження електроенергії. Усі девайси з високим рівнем споживання електрики відключені: вивіски, екрани, частина освітлення у торговельному залі, смартфони, телевізори та всі товари у магазинах».
Від початку воєнного вторгнення росії в Україну ГК «АЛЛО» відновила роботу близько 280 магазинів з 340, які працювали до війни. До мережі групи входять шоуруми під брендами АЛЛО Мах та АЛЛО, Mi Store та магазини під брендами телеком-операторів.