Це єдина в Україні щорічна спеціалізована зустріч для професіоналів логістики та суміжних галузей. На ній зібралися понад 350 топ-менеджерів та керівників логістики з усіх регіонів країни та близького закордону, щоб обговорити тенденції розвитку логістики в поточних умовах і провести перемовини з поточними і перспективними партнерами.
Організатором конференції виступила В2В медіа-група TradeMasterGroup.
Розподіл учасників за галузями діяльності виглядав так:
- логістика (транспортні та складські послуги, ЗЕД та ін.) – 21%;
- виробники – 19%
- ритейлери – 15%
- дистрибутори – 16%;
- ЗМІ – 2%;
- суміжні галузі – 26%.
Розріз аудиторії за рівнем менеджменту мав такий вигляд:
- – директор з логістики – 23%;
- – СЕО, генеральний директор – 15% ;
- – начальник відділу продажів – 12%;
- – менеджер з логістики – 11%
- – операційний директор – 8%;
- – керівник складської логістики – 8%;
- – маркетолог – 8%;
- – керівник транспортної логістики – 6%;
- – начальник відділу ІТ – 5%;
- – фахівець ЗЕД – 4%.
Партнерами конференції стали компанії:
- Генеральний ІТ-Партнер – Системний інтегратор Sotass
- Головний Партнер з Автоматизації Логістики – Consulting for Retail
- Офіційний Партнер – ТЕДІС Україна
- Офіційний Партнер логістики останньої милі – ANT-Logistics
- Логістичний Партнер – Міст Експрес
- ІТ Консалтинговий Партнер – Слуно Україна
- Офіційний Партнер – KAPELOU
- Палетний Партнер – Богач Плюс
- IT Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу
- Партнер Міжнародних перевезень – Global Logistics
- Інноваційний Партнер – LADING.EU
- Інноваційний Логістичний Партнер – LOGISTIC PLUS
- Партнер сучасного складського обладнання – SMARTDATA LLC
- Партнер електронних рішень – EDIN
- Партнер з оренди комерційної техніки – Райдер Україна
- Партнер Оператор логістичного обладнання – МАКСІ-ПРОМ
- Партнер складської навантажувальної техніки AЛВАРК УКРАЇНА
- Партнер з індивідуальних рішень в логістиці – OneWhale
- Партнер у рішеннях для доставки останньої милі – Модерн-Експо
- Надійний Партнер з доставки збірних вантажів – Consolline
- Партнер з виготовлення й переобладнання фургонів – Реформ
- Партнер-виробник мастильних матеріалів – Azmol
- 3PL Партнер – Група Компаній АФІНА
- Енергетичний Партнер – Енерджі ГМБХ
- Логістичний Партнер – Транспортна компанія SAT
- Поліграфічний партнер – Паперовий Змій
- Трансформаційний партнер – YouCoach
- Партнер кава-брейків – Фенікс Інвест Трейд
Насичена програма Дня Логіста була розбита на дві тематичні складові, кожна з яких проходила в окремому залі.
Виступи в першому залі об’єднувалися тематикою «Оптимізація складської логістики. Готові кейси з впровадження».
Серію виступів у цьому залі відкрив Дмитро Пасєнков, керівник департаменту промислової та логістичної нерухомості компанії «Cushman & Wakefield» з темою «Перспективи розвитку логістичної нерухомості. Вартість, попит, території». Спікер презентував аналіз ринку складської логістики в Київському регіоні у 2021 році, навівши ключові його показники: загальний об’єм, вакантність, орендна ставка на приміщення класів «А» і «В» тощо.
Серед головних тенденцій Дмитро визначив повернення до України іноземних інвесторів, що підтверджує високу зацікавленість і впевненість в перспективах зростання ринку. Також суттєвий вплив зазначено з боку e-commerce – її стрімкий розвиток разом з бажанням орендарів бути якомога ближче до міста спричинило зростання попиту на складські об’єкти у міській межі.
Максим Абу Шакра, територіальний менеджер ZEBRA TECHNOLOGIES EUROPE LIMITED, презентував «Fetch robotics – Нове направлення в компанії ZEBRA TECHNOLOGIES». Спікер навів вражаючу статистику – серед працівників складів у США кожен 20-й отримує травми під час операцій навантаження або переміщення вантажів. Запобігти цим ураженням покликані автономні мобільні роботи сімейства ZEBRA. Максим розповів про переваги кожного з цих пристроїв – вони можуть працювати з конвеєром, відбирати й перевозити товари, проводити інвентаризацію, транспортувати палети тощо.
Продовжив сесію в першому залі Артем Попєнов, керівник департаменту логістики, Пепсіко Україна. Він виступив із доповіддю «Перемагати в новій реальності. Трансформація логістичних операцій з фокусом на зростання».
Спікер зазначив, що Сovid-19 спричинив вплив на логістичні системи ланцюгів постачань в усьому світі, через що глобальним гравцям довелося переосмислити головні бізнес-процеси й прийняти важливі управлінські рішення, оскільки принципи управління логістикою, що діяли протягом десятиріч, виявилися неефективними. Артем розповів про впровадження на підприємствах компанії програмного комплексу «Навігатор», що за словами спікера, дозволило значно ефективніше планувати логістичні витрати, детально бачити причини відхилень від запланованих показників і швидко реагувати на будь-які відхилення.
Віталій Бекіш, директор з логістики, онлайн-супермаркету «Goodex», ТОВ «Фудекс 24» Goodeх, розповів про те, «З якими труднощами стикаються компанії при автоматизації».
Спікер наголосив, що інтернет-магазинам важко забезпечувати швидкість збирання замовлень з обмеженим часом, тому логістика і склад мають швидко реагувати на зміни на любому етапі. Цього неможливо досягти без потужної ІТ-системи, яка дозволить керувати всіма процесами й вільно взаємодіяти всім учасникам на кожному етапі логістичного процесу.
Cпікером з практичною темою став Сергій Мукоїд, керівник проєктів департаменту складської логістики Fozzy Group, з доповіддю «Роботизація у складській логістиці: кейс Fozzy Group».
Сергій визначив, чому компанія приходить до необхідності автоматизації. Роботи мають низку переваг перед людиною-працівником. Це одноразова оплата при покупці замість щомісячної зарплатні, можливість працювати цілодобово без вихідних, стабільна висока продуктивність і незмінна точність. Як наслідок, компанія отримує замовлення без помилок, роботу без зупинок, зростання продуктивності й імідж інноваційної компанії. Сергій Мукоєд розповів, що після роботизації складської логістики, Fozzy Group очікує вражаючих показників: зростання продуктивності у 2-3 рази, 99% безпомилкових операцій і масштабування до 2000 артикулів.
Олександр Труба, директор компанії KAPELOU та Ніколай Вишняков, директор складської логістики ROZETKA.UA, презентували черговий практичний кейс «Автоматизація складу найбільшого маркетплейсу в Україні». Спікери розповіли про впровадження процесів автоматизації розподільчого центру площею 46 тисяч кв. м маркетплейсу ROZETKA.UA. Наразі розподільчий центр нараховує понад 30 тисяч кв. м платформ, понад 5 тисяч кв. м конвеєрних систем, 11 підйомників. Він забезпечує зберігання понад 275 тисяч артикулів продукції і понад 100 тисяч відправлень на добу.
Завершив сесію в залі «Оптимізація складської логістики. Готові кейси з впровадження» Владислав Кураєв, директор з логістики Sportmaster. Його виступ мав назву «Карантинні виклики. Управління видами складських замовлень». Владислав розповів про виклик, який постав перед мережею Sportmaster після впровадження загальнонаціонального карантину 16 березня 2020 року. Після того, як всі фізичні магазини мережі зачинилися, єдиною можливістю для компанії отримувати дохід залишилася e-commerce. За кілька днів мережа змогла переорієнтувати власну логістику на потреби онлайн-каналу, за яких розподільчі центри Sportmaster стали віртуальними магазинами.
Паралельно проходила сесія виступів у другому залі. Їх об’єднувала тема «Оптимізація транспортної логістики. ЗЕД. Практичний досвід»
Виступ Ігоря Смирнова, директора з логістики «Алло», мав назву «Остання миля в Е-комі на прикладі одного з найбільших маркетплейсів України».
Він розповів про те, наскільки доставка останньої милі в «Алло» відповідає очікуванням клієнтів. Вже зараз компанія гарантує безкоштовну і миттєву доставку з виплатою грошей у разі запізнення. Також клієнт має можливість оглянути товар при отриманні й одразу отримати гроші у разі повернення. Зручний сервіс доповнюється безкоштовним підключенням і налаштуванням придбаного товару.
Ганна Колесова, директорка з розвитку продажів Meest Ukraine поділилась «Європейськими кейсами поштово-логістичних рішень для бізнесу: імплементація в Україні».
Спікерка розповіла про інновації, впроваджені Meest, серед яких: відкриття партнерських відділень і точок прийому та видачі малогабаритних товарів на базі існуючих бізнес-партнерів; поштомати, які працюють і на збір, і на доставку відправлень; 5-годинна доставка пересилання по Києву. Також Ганна розповіла про діджиталізацію методів доставки, зокрема про інноваційні безконтактні поштомати, які дозволяють швидко та зручно користуватися послугами навіть клієнтам зі старими телефонами.
Вероніка Зеленська, керівниця транспортного напрямку, ТОВ РУШ (мережа магазинів EVA) виступила з доповіддю «KPI відділу транспорту. Три справедливості в оплаті праці працівника. Процес перегляду заробітної плати».
В розрізі оплати праці справедлива КРІ, за словами Вероніки Зеленської, має включати перевиконання або недовиконання показників, постійну та змінну частини, періодичність виплат і нематеріальну мотивацію. Зазвичай, більшість компаній переглядає КРІ щорічно, і на це є низка причин: це і зміна бізнес-стратегії, і неактуальність показника, зменшення ефективності, актуалізація показників.
Євген Тромбола, директор департаменту впровадження інноваційних рішень EDIN, представив доповідь «Електронна ТТН: можливості для бізнесу».
Він розповів про пілотний проєкт із розробки і впровадження електронної товарно-транспортної накладної (е-ТТН) в Україні. Результатом цього проєкту стане інформаційна система для реєстрації й обліку е-ттн, супровідних і повʼязаних документів, законодавче регулювання обміну е-ттн тощо.
Ірина Саргсян, глава Інформаційно-комунікаційного комітету зі зв’язків з громадськістю, органами державної влади й митницями Держмитслужби громадської ради ДМСУ, менеджер ЗЕД в Оріфлейм, і Руслан Повразюк, член громадської ради ДМСУ, адвокат, керівник адвокатського бюро «Повразюк і партнери», презентували доповідь «Проблемні питання визначення митної вартості. Коригування. Принципи доказу. Судова практика». Спікери розкрили питання визначення митної вартості – за Митним Кодексом вона розраховується на підставі ціни, яка була сплачена за ці товари. Заявлення митної вартості товарів здійснюється декларантом або уповноваженою ним особою під час декларування товарів. При цьому, спікери звернули увагу, що контроль за правильністю визначення митної вартості здійснюють митні органи, які перевіряють числове значення цього показника. Втім, помилково сплачені або надмірні кошти, обов’язково будуть повернені платнику мита.
З повною версією статті про доповіді на конференції можна ознайомитись за посиланням ТУТ.
За відгуками учасників конференції було визначено ТОП-спікерів у кожному із залів. Так, у залі з Оптимізації складської логістики лідерами стали: 1 місце – Сергій Мукоїд, 2 місце – Дмитро Пасенков та 3 місце посів Максим Абу Шакра. У залі з Оптимізації транспортної логістики місця розподілилися таким чином: 1 місце – Вероніка Зеленська, 2 місце – Ігор Смирнов, 3 місце – Дмитро Аваєв.
Учасники високо оцінили XXVI Всеукраїнську конференцію «День Логіста».
Оксана Антіпа, «Шенкер Україна», зазначила, що “Ця конференція дуже важлива, я проводила б її частіше! Завдяки заходу я відновила стосунки з деякими клієнтами та дізналася, які моменти потребують доопрацювання з нашого боку.”
Вероніка Зеленська, ТОВ «РУШ» (мережа магазинів EVA): “Важливість конференції безумовна: знайомство з операторами ринку, розгляд нових рішень та застосування їх у своїй практиці. Основний результат зустрічі – два нових контракти на послуги перевезення.”
Євген Власенко, ТОВ “Епіцентр К”: “Організація на дуже високому рівні! Дякуємо за такий захід. Каталог конференції – круто! Дізнався про нові тренди, в якому напрямку йдуть індустрії (роботизація тощо). Як наслідок – вивчення попиту ринку складської нерухомості.”
У рамках 26-ї Всеукраїнської конференції «День Логіста» вперше відбулася церемонія нагородження номінантів Національної премії Ukrainian Logistics Award-2021. Взяти участь у даній премії могла будь-яка компанія-постачальник рішень і послуг для логістики.
Переможцями в номінаціях стали:
- Найдинамічніше компанія в логістиці – Global Logistics.
- Лідер галузі – Modern Expo.
- Найстабільніша логістична компанія – Tedis Ukraine.
- Прорив у логістиці – UB1.
- Інноваційна логістична компанія – SOTASS Industry 4.0.
- Найкраща комплексна логістична компанія – UVK.
- Сама активна Логістична компанія – ТОВ Онікс Трейд Логістик
Церемонія нагородження переможців Національної Премії поставила ефектну крапку в цьогорічному Дні Логіста – конференції, яка закрила сезон-2021, побивши рекорд за кількістю учасників!
B2B Медіа-група TradeMasterGroup вітає учасників конференції з Днем Логіста!
Ми завжди раді бачити вас на наших заходах і запрошуємо 4 лютого 2022 р. на головну подію з трейд-маркетингу наступного року – конференцію Big Trade-Marketing Show-2022: Without Limits!