Serviceplan Group – найбільша незалежна група агентств в Європі з головним офісом в Мюнхені (Німеччина). Заснована в 1970 році як рекламне агентство, сьогодні Serviceplan Group є єдиною групою незалежних агентств, яка здатна надати повний спектр комунікаційних послуг по всьому світу. Група Serviceplan представлена в 35 країнах світу і у всіх важливих економічних зонах 24-ма власними офісами та підрозділами партнерів. На додаток до трьох найбільших брендів групи, – Serviceplan, Mediaplus і Plan.Net, в її склад також входять інститут ринкових досліджень Facit, агентство по реалізації рішень Solution і агентство стратегічного консалтингу Serviceplan Consulting. В Україні Serviceplan Group представлена агентствами: Mediaplus (Медіа), Serviceplan Ukraine (Креатив) і Plan.Net (Діджитал).
Офіційний сайт міжнародної групи: http://www.serviceplan.com/
Про Serviceplan Ukraine:
Serviceplan Ukraine приєдналося до Serviceplan Group в 2017 році, вже маючи більш ніж п’ятнадцятирічний досвід створення і розвитку ефективних маркетингових кампаній для брендів світового рівня в Україні таких як Київстар, Pepsico, Henkel, Greenville, Unicef, Danone, Lipton, Philip Morris, і т. д. Основними напрямками діяльності агентства є: запуск і просування брендів, стратегічне планування в сфері маркетингових комунікацій, розробка та адаптація креативних концепцій, а також проведення інтегрованих рекламних кампаній. В активі агентства 25 престижних EFFIE AWARDS.
Serviceplan Group в Україні: http://www.serviceplan.com/en/serviceplan-ukraine.html
Про Mediaplus:
Mediaplus – найбільше в Європі незалежне медіаагентство зі штаб-квартирою в Мюнхені і офісами у всіх найбільших країнах світу, засноване в 1983 році. Послуги агентства включають: стратегічне і тактичне медіапланування, закупівлю і розміщення реклами, медіааудит, аналітику ЗМІ, а також оптимізацію витрат на рекламні кампанії. Міжнародне агентство є частиною інтегрованої комунікаційної групи Serviceplan.
Про Plan.Net:
Plan.Net – мережеве digital-агентство повного циклу, з великою експертизою в сфері просування продуктів і брендів в Інтернет. У портфелі агентства проекти різного ступеня складності, від розробки комплексних стратегій і складних екосистем, до створення лендінгів для міжнародних і локальних компаній, серед яких: Huggies, Нутриція, Billa, Sandora, тощо.
Експерти з питань екології з “METER”, спільно з міжнародним комунікаційним агентством Serviceplan і дизайн-студією “Moby Digg”, провели цифровий протест “Meltdown Flags”, щоб привернути увагу до зміни клімату і торкнутися перенесеної Конференції сторін Організації Об’єднаних Націй (COP26) Після майже року протестів, починаючи з грудня 2019 року, коли вручну зшиті прапори “Meltdown flags” пронесли вулицями Мадрида під час […]
PepsiCo й Serviceplan Ukraine презентували нову креативну платформу й іміджевий TV-ролик для бренду Sandora. «Народжені сонцем» соки Sandora® дарують нам смак та енергію відбірних фруктів вже багато років. Щоб зробити бренд більш емоційно привабливим для сучасної цільової аудиторії та підтримати його статус лідера, агенція Serviceplan Ukraine створила нову креативну платформу «Заряджені сонцем». В основу платформи […]
У період глобальної пандемії COVID-19, яка не проявляє жодних ознак уповільнення, компанії змушені приймати важкі рішення, що стосуються організації роботи та проводити значущі зміни в сфері внутрішньої політики. Незважаючи на те, що в ряді країн і регіонів вже дозволено відкривати офіси, компанії побоюються ризиків з якими стикаються співробітники під час тривалих поїздок на громадському транспорті, […]
Значимість цифрових помічників для контролю за станом здоров’я і самопочуттям значно зросла в контексті пандемії коронавірусу – це основний висновок якісного «Глобального дослідження здоров’я і благополуччя» (“Global Health and Wellbeing Study”), для якого UX Fellows – всесвітня дослідницька мережа Facit, Serviceplan Group – провела докладні інтерв’ю з респондентами з 15 країн світу. Актуальна тенденція до […]
Під хештегом #homefirst німецька мережа супермаркетів PENNY і Serviceplan стартували в соціальних мережах третю частину кампанії із заохочення самоізоляції. Створений Serviceplan Campaign третій з серії відеороликів кампанії в гумористичній формі дякує лежебокам – «мудрим зберігачам диванів», які досягли «дзену» в мистецтві самоізоляції в період карантину. Новий ролик заохочує людей залишатися вдома і дякує тим, хто […]
2020 й увірвався в наше життя з оберемком нетривіальних сюрпризів, і за минулі кілька місяців не відбулося лише вторгнення інопланетян, яке, втім, вже не змогло б шокувати ні населення планети, ні нас, українців. Здавалося б, уже ніщо не здатне дивувати або навіть просто «пробитися» крізь лавину всілякого інформаційного контенту. Поки … не прилетів дракон! Своєю […]
Останнім часом було багато розмов про майбутнє медіаагентств, їх вектор розвитку і позиціонування. На мій погляд все просто: медіаагентство майбутнього – це саме медіаагентство, а не консалтингова, або керуюча компанія, що не технологічний стартап і, звичайно, не креативне або digital-агентство. Незважаючи на те, що всі ці суміжні напрямки роками намагалися «проникнути» в сферу діяльності експертів […]