Наявність україномовної версії сайту – більше не рідкісна ініціатива окремих компаній, а вимога законодавства. Нагадаємо: в липні 2019 року набув чинності Закон України № 2704-VIII «Про забезпечення функціонування української мови…». Він пред’являє до суб’єктів електронної комерції дві основні вимоги: Саме україномовна версія сайту повинна бути встановлена за замовчуванням, тобто бути дефолтною. Сумарно українського контенту на […]
Instagram є однією з найбільш швидкозростаючих і перспективних для бізнесу соціальних платформ. Сервіс робить упор на візуальний контент (фотографії і короткі відео). Така інформація краще і швидше сприймається користувачами, ніж текст. Для того щоб зрозуміти, чи підходить для просування бізнесу цей майданчик, потрібно визначити два моменти – наявність цільової аудиторії і можливість візуально представити продукт. […]