Ми пропонуємо весь комплекс послуг digital-маркетингу для компаній в B2B і B2C сегментах.
За 5 років роботи агентства нашими клієнтами стали близько сотні компаній з України, Молдови, Узбекистану та Швейцарії. Більшість компаній працюють з нами вже кілька років за різними напрямками. Виконуючи завдання для компанії, ми стаємо частиною її команди, в якій всі націлені на результат. Ми вміємо чути і розуміти завдання клієнта, тому з нами легко і надійно.
Успішна діджитал-стратегія складається із великої кількості інструментів, і для різних брендів їх набір може відрізнятися. Проте інфлуенсер-маркетинг, робота з блогерами та амбасадорами бренду останніми роками присутні майже в кожній стратегії. І популярність цього інструменту продовжує зростати. За даними Influencer Marketing Hub, у 2020 році загальні витрати на інфлуенсер-маркетинг збільшились на 49% і досягли 9,7 млрд […]
Digital – унікальне середовище, де працювати на користь бренду може кожен рекламний долар. І навіть незначна сума, інвестована в правильний маркетинговий інструмент, може принести бажане зростання продажів. Але вірно і зворотне – тут легко витратити величезні бюджети на промо-кампанії, але так і не побачити позитивних змін. Ми зібрали топ-5 помилок компаній, які вони здійснювали до […]
AMS agency спільно з ThePharmaMedia провели онлайн-конференцію “Digital для фарми. Рекомендації щодо застосування”. У цій статті зібрані основні тези, на яких акцентували увагу спікери в своїх доповідях. За digital сьогодення і майбутнє Незважаючи на те, що сьогодні вже жодна медіастратегія не будується без урахування діджитал-інструментів, цей тренд продовжує зростати. У 2019 інтернет відбив першість у […]
Онлайн-конференція “Digital для фарми. Рекомендації щодо застосування”, що відбулася 7 липня, зібрала понад 300 учасників з 6 країн: України, Казахстану, Узбекистану, Азербайджана, Молдови та Білорусі. Організатори конференції – ThePharma Media і AMS agency, медійне агентство повного циклу з ключовою експертизою в digital. Як зазначила засновник AMS agency Марина Колеснікова, за останні два роки портфель фармацевтичних […]