Сучасні реалії такі, що, якщо вашого бізнесу немає в просторах інтернету — значить, він не існує. Якщо ви регулярно не нагадуєте про себе, то про вас швидко забудуть, навіть якщо ви сам Ральф Лорен. У наші дні складно знайти успішне підприємство, яке не мало б багатоетапної маркетингової стратегії з рекламними компаніями на належному рівні.
Реклама, перш за все, потрібна для того, щоб виділитися серед безлічі конкурентів. Завдяки їй можна формувати і зміцнювати потрібне уявлення аудиторії про якість і цінності вашої продукції. Простіше кажучи, реклама має вплив на попит і керує ним.
Трохи грамотного підходу — і доходи збільшуються в рази.
Але сьогодні реклама практично нон-стоп транслюється з усіх каналів комунікації: інтернет, ТВ, радіо, торгові центри, що не може не почати викликати роздратування.
Користувачі почали справжню війну з маркетологами: вони встановлюють програми, які блокують рекламу, відправляють листи в спам і готові розщедритися на преміум акаунти, в яких не буде постійно звучати «вибери мене, вибери мене, птиця щастя завтрашнього дня».
Як же тоді давати рекламу так, щоб не обрушити на себе негатив?
1. Гучність
Всім знайомі ці рекламні ролики, які вискакують, як з фільму жахів, і починають ор на всю кімнату. Найчастіше реклама відтворюватися занадто голосно, щоб її було добре чути на тлі всіх інших джерел шуму. Тому рекомендується створити рівень гучності, який не перевищуватиме 35-40 дБА, і не буде заподіювати дискомфорт оточуючим.
2. Стислість — сестра таланту
Інформація повинна бути простою, змістовною і лаконічною — золоте правило, якого варто дотримуватися. Для того щоб зачепити може бути достатньо всього однієї фрази, як наприклад, рекламний слоган пилососів Electrolux «Nothing sucks like Electrolux».
Не варто використовувати різні за кольором і стилем шрифти, або велику кількість яскравих картинок, також одним з хороших варіантів може бути нативний формат реклами. Тривалість роликів краще робити до 30, а то і 15 секунд. Вам потрібно задатися питанням: якщо з вашого посилу може запам’ятається тільки щось одне, то що це буде?
3. Дотримуйтесь балансу
Не перевантажуйте майданчики рекламними блоками. Коли тисячу разів на день тільки і маячить: «Купи, купи!», То це викликає відторгнення. Під час налаштування рекламної кампанії оптимальна частотність показів від 1 до 5 разів на кожного користувача. Це 2-3 рази для першого запуску реклами і 1-2 для повторного. Наступне нагадування про себе краще зробити не менше ніж через пару тижнів. Якщо ви будете занадто нав’язливими, то провал неминучий. Робіть все помірно.
4. Попадання в яблучко
Основа для успішних продажів — це потрапляння в свою цільову аудиторію. Якщо у вас вузьконішевий бізнес (наприклад, курси бісероплетіння), то постійно говорити про нього на кожному розі — неефективно. Ви витратите гроші, належного результату не отримаєте, а в добавок озлобите всіх навколо, як компанії Паріматч і 1хбет.
5. Різноманітність і експерименти важливі не тільки в ліжку
Останній у списку, але не останній за значимістю — креатив.
Якщо реклама нудна і монотонна — вона вже напружує. А уявіть, що вона ще й цілу добу звідусіль лунає. Заморочтесь над зовнішнім виглядом і змістом: створюйте оригінальні тексти з помітними гаслами і підбирайте тільки якісні зображення, які будуть викликати емоції. Для того, щоб від вас не втомлювалися – створіть кілька різних візуальних форматів для одної і тієї ж комерційної пропозиції і чергуйте їх.
За допомогою цих простих принципів можна побороти ненависть до реклами. Головне — не перетворюйтеся в настирливу муху. Споживачі дуже болісно реагують, коли ви вторгаєтеся в їх приватне онлайн-простір. Продвигайте свій бізнес за допомогою цікавого, чіпляється, і якісного контенту — тоді вони не будуть відштовхувати вас і будуть раді до вас повернутися.
Пам’ятайте, всього невелика частка помилки і вашому картковому будиночку судилося розлетітися.