У 2024 році кількість рекламних агентств, що працюють у всьому світі, перевищила 433 000 і продовжує зростати. Водночас витрати на партнерський маркетинг досягли $14,4 млрд у 2023 році і перевищать $15,7 млрд цього року. Тож на тлі жорсткої конкуренції та зростаючого попиту клієнтів на performance-маркетинг агентствам потрібна експертиза, яка дасть їм перевагу. І це якраз може бути сертифікація від лідерів індустрії.
Одна з найбільших партнерських мереж у світі, Admitad, оголосила про запуск програми навчання та сертифікації для агентств. Вона покликана перезавантажити сферу партнерського маркетингу, надавши агентствам комплексну платформу для підвищення кваліфікації своїх команд і відкриття світу ділових та маркетингових можливостей. Ця ініціатива сприятиме швидкому зростанню ринку партнерського маркетингу та полегшить перехід до нової рекламної парадигми для агентств.
За оцінками Admitad Україна, кількість брендів та інтернет-магазинів, які використовують партнерський маркетинг як одне з основних джерел продажів та залучення нових клієнтів, зросла в середньому на 15% у всьому світі. Але рекламним агентствам складно адаптуватися до нових реалій ринку — часто їхнім командам просто не вистачає експертизи. Саме тому Admitad включив до програми сертифікації великий навчальний курс.
Менеджери агентств дізнаються, як запускати, розширювати та посилювати партнерські програми для своїх клієнтів, розберуться в нюансах індустрії партнерського маркетингу, відкриють для себе нові бізнес-моделі та варіанти монетизації для агентств, а також найактуальніші маркетингові активності.
Партнерська мережа Admitad — неодноразовий переможець профільних нагород. Її понад 100 000 вебмайстрів щорічно генерують понад 100 мільйонів продажів і лідів для 2 000 рекламодавців, що дозволило їй посісти перше місце в індустрії performance-маркетингу. Admitad довіряють такі великі бренди, як Samsung, Nike, Lenovo, AliExpress, Walmart, Shein, Opera, Newsweek, Acer та багато інших. Тож цілком природно, що ця акредитація слугує візитною карткою експертизи.
Акредитацію може отримати агентство будь-якого розміру та з будь-якої рекламної індустрії, включаючи цифровий маркетинг, медіа-баїнг, PR, інфлюенсерство чи креативну сферу. У перший рік програми сертифікації Admitad планує сертифікувати від 40 до 50 місцевих агентств — ця можливість відкрита для всіх.
Оскільки індустрія партнерського маркетингу переживає вибуховий ріст, правила гри швидко змінюються. Тож сертифіковані партнери зобов’язані щорічно поновлювати свою сертифікацію.