Один із традиційних способів реклами — логотипи. Їх наносять на різні предмети і навіть створюють повноцінні мерчі. Ви так можете рекламувати компанію та дарувати подарунки людям: футболки, худі, кепки, шопери, брелоки та термочашки. Гарний і цікавий друк на термокухлях приверне увагу і зробить компанію більш відомою. Знайти цю послугу можна на vip-print.ua.
Переваги термочашок
Термочашка — це універсальний варіант для подарунка. Його переваги:
- екологічність та відмінна заміна паперовим або пластиковим стаканчикам;
- довго зберігає тепло або холод усередині — зазвичай тримає температуру понад 12 годин;
- актуально у всі пори року — влітку там можна зберігати холодну воду, а взимку — теплий чай;
- відмінна сучасна альтернатива звичайним чашкам.
У мерчах термокухля є не завжди. Однак цей товар явно недооцінений у маркетингу. Адже він стає популярним способом, щоб донести клієнтам чи партнерам турботу про них. Це одразу додає кілька балів до лояльності. А логотип або інше зображення, пов’язане з вашою компанією, — це нова візитна картка.
Що можна нанести на термокухоль?
Для реклами ви можете вибрати будь-який малюнок. З традиційного — логотип вашого бренду. І хоча нанесене зображення стійке до зносу, бажано наносити його там, де не торкатиметься рука.
Залежно від цінностей та філософії вашого бренду можна використовувати й інші варіанти дизайну. Що можна нанести на термокухоль:
- напис — він може бути мотиваційним або жартівливим;
- зображення — наприклад, міста, звідки ваша компанія родом;
- малюнок — це можуть бути тематичні замальовки.
Зазвичай написи на термокухлі роблять частіше, щоб донести цінності компанії. Наприклад, ви — книгарня. Тоді на міні-термосі для клієнтів можуть бути лаконічні цитати із відомих книг. Ви можете нанести замальовки найпопулярніших персонажів. Тут ідеї не обмежені темою чаювання, але мають йти в ногу із корпоративною культурою компанії. Головне — креативність та турбота про покупців. Коли зображення цікаве і сповнене смислів, реклама краще спрацює.
Логотип або зображення на термочашках — це популярний маркетинговий хід. Але насамперед — турбота про клієнтів і можливість висловити їм теплу подяку.