Скільки всього цікавого сталося за липень! В одному команда NGN.agency впевнена точно – соцмережі стають ще серйознішою платформою для продажів, тому що пропонують все більш крутий функціонал для пошуку цільової аудиторії.
NGN.agency підготували дайджест SMM новин.
Ось що сталося у липні:
- Загальна аудиторія соцмереж досягла 3,96 млрд! Згідно зі звітом HootSuite і We are social, соцмережами користуються близько 51% всього населення Землі. Однак в реальності аудиторія може бути ще більше, оскільки більшість платформ забороняють реєстрацію користувачам молодше 13 років, але дехто цю заборону обходить. Тепер уже не можливо ігнорувати соцмережі як платформи для комунікації зі своїм брендом.
- Пандемія стала головним поштовхом для Facebook прискорити розробку та презентувати “Shops” – платформу, що дозволить створити повноцінний магазин всередині соцмережі. Він буде працювати і для Facebook, і для Instagram. Багато в чому це полегшить комунікацію між клієнтом та підприємцем.
- Відповідно до цього, Facebook вже тестує нові кастомні аудиторії, що дозволяють налаштувати ще більш ефективний ремаркетинг. Тепер можливо створити аудиторії з користувачів, що відкрили карту продукта в Shops, додали його до кошика або з користувачів, хто здійснив покупку. Команда NGN.agency вже хоче все це потестувати!
- Telegram запустив підтримку мультиакаунтів для десктопної версії. Тепер буде ще зручніше фільтрувати свої потоки інформації: один можливо використовувати для особистих цілей, інший – для роботи, а третій – для всього іншого. Бізнеси теж зможуть адаптувати новинку для ефективного прийому своїх вхідних заявок.
- Інстаграм запускає аналог Tik Tok – додаток Reels. В NGN.agency припускаємо, що подібні платформи почали виникати через новини про можливе закриття Tik Tok. А таку величезну частину ринку мріє забрати собі кожен.
- У частини користувачів у рекламному кабінеті Facebook з’явився новий вид реклами з ціллю “Phone Call”. Тепер при натисканні на рекламний пост або сторіз відразу починає йти набір телефонного номера. З одного боку, дієво. А з іншого, бренд втратить частину інтровертів, що ненавидять розмови по телефону.
Якщо вашого бізнесу все ще немає у соцмережах або ви не знаєте як побудувати комунікацію, ви знаєте до кого звернутись. Ми в NGN.agency любимо челленджі!