Просування бізнесу адаптується під глобальні тренди, нові технології та потреби споживачів. Розглянемо основні тренди маркетингу в 2024 році, які впливатимуть на роботу та бізнес.
Реклама на смартфонах
Люди продовжують сидіти в телефонах. Частка мобільної реклами на ринку зростає. Оптимізація просування під мобільні телефони вплине на продажі. Особливу увагу слід звернути на персоналізацію, інтерактивний контент та відео, як для Тік-Ток.
Приклади використання:
До прикладів мобільної реклами можна віднести:
- короткі відеоролики, які гравці онлайн гри оглядають за бонуси;
- смс зі знижками, асортиментом товару;
- нагадування про події;
- інше.
Пам’ятайте, що грань між спамом і рекламною пропозицією тонка. Якщо використовуєте мобільну рекламу, то слідкуйте, щоб вона була актуальною, не нав’язливою та цікавою для вашої аудиторії.
Персоналізація
Продавати всім не вийде, треба чітко розуміти цільову аудиторію та її потреби. Персоналізація поглиблюється, це стосується реклами, контенту на сайтах, послуг. Перевага віддається балансу між рекламою, якістю товарів та цінами.
Приклади використання:
Аналізуючи звички, потреби, спосіб життя своїх клієнтів, ви зможете запропонувати їм щось особливе, що відрізнятиме ваші продукти від товарів конкурентів. Приклади персоналізації:
- рекомендації На базі вподобань користувача, система пропонує подібні фільми, які ніколи не залишаються без уваги;
- Листування платформи з клієнтами – приклад персоналізованого підходу до реклами. Якщо ви користувалися сайтом, то пам’ятаєте, що на електронну пошту можуть приходити тематичні рекомендації;
- іменна Coca-Cola. Пам’ятаєте пляшки об’ємом в 0,25-0,5л з різними іменами? Це теж персоналізована реклама.
Використання ШІ
Ігнорувати штучний інтелект в сфері маркетингу не вийде. Вже зараз він збирає інформацію, готує звіти, працює над комерційними пропозиціями, обробляє фото. Використання ШІ в своїй роботі збільшить продуктивність маркетолога мінімум на 20%.
Приклади використання в маркетингу:
- Alibaba Group. Опис товарів та створення однотипних сторінок.
- Edenred UAE. Модерація та спілкування з клієнтами в чатах підтримки.
Співпраця з інфлюенсерами
Знаменитості, блогери та лідери думок в сфері бізнесу мають значення. Співпраця з ними може мати більшу конверсію за контекстну рекламу. Пріоритетний цей напрямок реклами для тих, хто продає молоді або займається товарами.
Реклама в аудіо
Стрімінгові платформи мають велику аудиторію. Реклама в підкастах, піснях та книгах, може використовуватись для просування товарів та послуг. До переваг аудіореклами відноситься:
- Низька ціна у порівнянні з альтернативними методами реклами.
- Висока конверсія. Аудіореклама ще не встигла так набриднути людям, як візуал. Є можливість м’яко достукатися до своєї аудиторії та запам’ятатися їй.
- Точність ЦА. Якщо таргетолог не лінувався, ви матимете чітку сегментацію аудиторії та пропозиції для неї.
У 2024 році прогнозують збільшення об’єму інвестицій в цей рекламний інструмент.
Контекстна реклама
Інструмент залишається популярним в 2024 році для просування послуг, товарів, особистого бренду. Головне правильно зробити налаштування та не помилитися з цільовою аудиторією.
Ігротека та інтерактивний контент
Інтерактивний контент для просування послуг та товарів стане ще більше популярним. Невеликі завдання, ігрові елементи, нестандартна подача інформації утримують увагу та поступово підводять юзера до потрібної вам дії, наприклад, підписатися на профіль.
Приклади інтерактиву:
- конкурси;
- опитування;
- віртуальні карти;
- розробка онлайн гри;
- тести.
Тип інтерактивного контенту вибирається в залежності від інтересів цільової аудиторії та напрямку бізнесу.
Доповнена реальність
Дорогий, але цікавий тренд маркетингу, який захопить ще більше уваги в 2024 році. Доповненою реальністю користуються великі компанії для персоналізації своєї реклами та впливу на цільову аудиторію. Це не тільки працює в моменті «сьогодні», але й допомагає зміцнювати бренд.
Приклади використання:
- Компанія Merrel для реклами свого взуття. Перш ніж купити трекінгові кросівки, клієнт може погуляти в горах, не покидаючи магазину. Як це працює дивіться за посиланням:
- Бренд Timberland в Польщі пропонує клієнтами міряти речі без візиту до магазину. Це працює не тільки на конверсію продажів, але й на популярність бренду. Подивіться відео, як це працює:
- Українські компанії. Згадайте окуляри віртуальної реальності, сюжети ігор та роликів,які ви оглядаєте в спеціальних окулярах. Це і є доповнена реальність, яка може працювати на користь бізнесу. Мозок не відрізняє реальних подій від того, що йому показують. Як доказ, подивіться ролик з кросівками Merrel. Разом з героями експерименту відчуєте, як крутиться голова чи пітніють долоні, ніби ви справді знаходитесь на гірській стежці. Доповнена реальність – серйозний інструмент для реклами, але він того вартий.
Для просування товарів і послуг використовуються комбіновані методи маркетингу, які вибираються в залежності від цільової аудиторії бізнесу.