Згідно з дослідженням Keap, 90-95% користувачів читають SMS протягом перших трьох хвилин після отримання. Масова розсилка повідомлень — один із найпотужніших маркетингових інструментів для збільшення продажів і залучення аудиторії.
Шукаєте креативні ідеї текстових повідомлень, які допоможуть пожвавити бізнес-кампанію і зроблять бренд привабливішим? У цій статті ми розглянемо сім робочих шаблонів SMS-розсилок, від яких не відписуються клієнти і які підвищують коефіцієнт конверсії.
Загальні рекомендації зі створення креативних SMS-шаблонів
Перед тим як перейти до прикладів використання SMS-маркетингової розсилки, пропонуємо ознайомитися з базовими принципами побудови текстових повідомлень для реклами. Ось чотири простих поради, за допомогою яких шаблони SMS-розсилок можна зробити максимально ефективними:
- Сегментуйте аудиторію. Згідно з дослідженням Engage Hub, 46% одержувачів переходять за посиланням із повідомлення, якщо його текст релевантний їхнім інтересам. Перед запуском кампанії потрібно вивчити цільову аудиторію і сегментувати її на групи за статтю, віком, географією та іншими параметрами.
- Персоналізуйте повідомлення. SMS-шаблони, в яких бренди звертаються до клієнтів на ім’я, вважаються більш особистими і викликають більше довіри. Крім імені, дати народження, також адаптуйте для комунікації інформацію про інтереси та запити користувача.
- Додавайте заклик до дії. Одним із головних елементів маркетингового SMS є заклик до дії, або СТА (call to action). Він розташований наприкінці повідомлення і має містити чіткий і зрозумілий меседж, що спонукає до дії. Наприклад, «купити», «cпробувати», «пройти реєстрацію».
- Генеруйте креативний контент. Завдання маркетингового повідомлення — зацікавити клієнта. Щоб із десятків розсилок, створених за SMS-шаблонами, одержувач звернув увагу на ваш лист, пропонуйте привабливий і цікавий контент.
І головне, переконайтеся, що клієнт дав згоду на отримання маркетингових листів. По-перше, це дасть вам змогу реагувати тільки на релевантну аудиторію, заощаджуючи бюджет маркетингової кампанії. По-друге, у деяких країнах недотримання правил і положень у сфері телекомунікацій може призвести до неприємних наслідків.
Креативна SMS-розсилка за шаблонами, які працюють завжди
1. SMS-шаблон Text-to-win
Не заспокоюючись на показниках стійкої популярності, мережа кав’ярень Starbucks часто проводить креативні маркетингові кампанії з використанням SMS-розсилки. Щоб залучити нових клієнтів і здивувати постійних, бренд запустив двоступеневу SMS-кампанію.
Розсилка складалася з двох частин:
- Перше SMS пропонувало клієнтам взяти участь у конкурсі, підписавшись на літні сповіщення.
- Далі алгоритм визначав тип пристрою і відправляв друге повідомлення з інформацією про спеціальну пропозицію в магазині.
Виглядала вона так:
Лотереї та конкурси — хороший спосіб підвищити залученість клієнтів і розширити базу даних.
2. Тизерна розсилка
Цей SMS-шаблон вдало використали маркетологи HBO для промо шостого сезону «Гри престолів». У перерві між сезонами телеканал налаштував масову розсилку SMS, у яких передплатники отримували посилання на попередні перегляди нових серій.
Подібна SMS-розсилка за шаблоном вдало працює для створення хвилювання та імпульсу, якщо у вас є продукт, який має попит і який ви плануєте оновлювати або розширювати.
3. Анонс нового продукту
Запуск продукту — чудовий привід активізувати маркетингову кампанію і нагадати клієнтам про себе. Щоразу, коли ваш бренд розробляє чергову лінійку продуктів або готує нову послугу, використовуйте SMS-маркетинг як метод просування.
Надайте користувачам інформацію про майбутній продукт, запропонуйте передпродаж або бронювання спеціальної ціни.
Компанія Texas Beard Co. для презентації нового продукту надсилала передплатникам лист із таким текстом:
Використовуйте цей шаблон SMS-розсилки у своїй маркетинговій кампанії.
4. Гарячі пропозиції
Цей SMS-шаблон часто використовує в маркетингових розсилках американська косметична компанія Kylie Cosmetics. Бренд сповіщає передплатників про акційні пропозиції та знижки, використовуючи тригери обмеження часу і кількості. Так, Kylie Cosmetics робить акцент на словах «сьогодні», «тільки 24 години», «всього», вказує обмежені відрізки часу, як, наприклад, в цьому повідомленні.
Будьте відверті та повідомте читачам, що не можна гаяти час, інакше вони втратять шанс отримати улюблені товари за зниженими цінами.
5. Святкова розсилка
Лояльність передплатників до святкової розсилки зростає в рази, тому не втрачайте можливість підвищити конверсію під час національних і сезонних свят, днів народження клієнтів.
Відправлення святкової SMS-розсилки за шаблоном найкраще робити персоналізованим. Лист має відповідати темі свята та враховувати інтереси підписника. Використовуйте цей шаблон SMS-розсилки з безтурботною розмовною мовою, щоб привернути увагу клієнтів:
Заохочуйте людей купувати подарунки для інших, наприклад, на Різдво, Новий рік або День святого Валентина.
6. Закритий клуб
Покупці люблять відчувати особливість і цінність, бути частиною чогось унікального. VIP-пропозиції заохочують лояльність серед клієнтів і підписників.
Наприклад, автори розсилки про вино Invisible використовували таку стратегію. Передплатники сервісу ставали учасниками закритого ком’юніті, до якого бренд надсилав листи зі спеціальними рекомендаціями щодо вибору вина, інформацією про сети під погоду та акційними пропозиціями.
Використовуйте в маркетинговій стратегії шаблони SMS-розсилки із запрошенням стати учасником закритого клубу, запропонуйте ранній доступ до товарів та інші переваги за підписку на розсилку.
7. Взаємодія з брендом
Зараз люди не люблять витрачати час на проходження опитувань, анкетування та багато іншого, а SMS-маркетинг — швидкий і простий спосіб збирати зворотний зв’язок від клієнтів.
Дозвольте передплатникам відповідати на відкриті запитання, запитувати більше про послуги або зв’язуватися з вашим бізнесом.
Використання SMS-розсилки за шаблоном для збору відгуків може працювати практично для будь-якого бізнесу або послуги.
Висновок
Використовуйте платформи SMS-розсилок, щоб автоматизувати процес надсилання рекламних повідомлень. Глобальний провайдер обміну повідомленнями A2P і оператор голосового зв’язку з омніканальною технологією компанія Decision Telecom надає необхідні інструменти для масової SMS-розсилки за шаблоном і підтримку 24/7.
Ми забезпечуємо наших клієнтів популярними та надійними каналами зв’язку. Пропонуємо багаторівневі тарифні плани та оптові знижки.
Через величезну кількість рекламної інформації, яка оточує людину, достукатися до цільової аудиторії непросто. Але якщо використовувати SMS насамперед як засіб індивідуального спілкування зі споживачами, а не інструмент продажу, ви зможете відчутно покращити результат маркетингових дій.
Застосовуйте SMS-розсилки за шаблоном для бізнесу, щоб підтримувати наявні маркетингові стратегії та здійснювати нові кампанії. Застосовуйте ідеї текстових повідомлень розумно, відповідно до ніші бренду, не набридаючи одержувачам, — тоді розсилка буде успішною.