Маркетинг в соціальних мережах то, без чого сучасний малий бізнес не може обійтися. Google і його інструменти – найдоступніший спосіб для просування, але не всі з них відомі підприємцям. “Бизнес и социальные сети” збирає все в одному місці для вашої зручності.
1. Google My Business.
Business.google.com – сервіс допомагає показати власну компанію в різних сервісах від Google, наприклад на картах. Досить ввести назву, адресу, телефон компанії, час роботи, адресу веб-сайту та інше – всі відмінні риси, які виділяють вас перед конкурентами.
Можна розміщувати різні оновлення та спеціальні пропозиції прямо в інформації про компанію, залучати нових користувачів за допомогою фотографій продукції та навіть відповідати на відгуки.
2. Google Alerts.
Google.com/alerts. Люди схильні довіряти рекомендаціям собі подібних, тому просто необхідно відстежувати, що про вас говорять в Інтернеті. Полегшити це завдання вам допоможе сервіс Google Alerts.
Введіть назву своєї організації й сервіс буде повідомляти вас електронною поштою про кожну онлайн-згадку компанії. Також можна налаштувати повідомлення про продукцію, конкурентів, галузеві тренди і т.д. Цей маркетинговий інструмент дозволяє вам стежити за репутацією і відповідати на відгуки клієнтів в режимі реального часу.
3. Google AdWords.
Ads.google.com – він показує ваше рекламне оголошення потенційним покупцям в той момент, коли вони шукають в Інтернеті товари схожі на ваші, а ви платите тільки за перехід по посиланню. Крім того, за допомогою текстової або відео-реклами можна вибирати рекламу на місцевому, регіональному або світовому рівні.
4. Google Keyword Planner.
Adwords.google.com/home/tools/keyword-planner – цей сервіс дозволяє з легкістю знаходити ефективні ключові слова для своєї компанії. Інструмент пропонує ідеї ключових слів для сайту, публікацій в блозі й навіть рекламних кампаній в AdWords (для цього знадобиться аккаунт в AdWords, але сам сервіс є безкоштовним).
5. Google Analytics.
Analytics.google.com. Сайт компанії – це ключ до маркетингового успіху. Однак недостатньо просто створити сайт, треба знати ефективність його роботи: скільки відвідувачів в день заходять на нього, звідки вони, які розділи відвідують та скільки часу проводять на сайті. По можливості непогано також розділити відвідувачів за демографічними ознаками та інтересам.
З Google Analytics – найбільш широко використовуваної платформою для онлайн-аналізу даних – ви зможете все це і навіть більше. Надані їй дані дозволять вам краще розуміти відвідувачів сайту і збільшити трафік. Цей маркетинговий інструмент просто необхідний кожному малому бізнесу, оскільки він надає доступ до всіх даних, які необхідні для оптимізації онлайн-маркетингу.
6. Google Trends.
Trends.google.com – даний сервіс показує частоту певних пошукових запитів і їх розподіл по різних регіонах. Крім того, його можна використовувати для залучення нових ідей з розробки контенту і для пошуку ключових слів разом з Keyword Planner.