Редакція Forbes опублікувала щорічний рейтинг Next250. Цього року до нього увійшло 5 креативних агенцій: Taktika, Drama Queen, twid, Bickerstaff та I AM IDEA.
Рейтинг Forbes Next250 – це список 250 перспективних малих і середніх компаній, який складає редакція видання. Туди входять компанії та бізнеси, які мають великий потенціал для зростання та створюють унікальні продукти та послуги, що відповідають потребам сучасного ринку.
“За останні роки ринок креативної реклами радикально змінився. Тому це дуже цінно, що цього року в список внесли нове покоління агенцій, які в багато чому визначають майбутнє цього ринку. Сподіваюсь, завдяки цьому ця нова реальність стане ще більш очевидною для людей і бізнесів поза індустрією”, – зазначає креативний директор та співзасновник агенції Taktika Ілля Почкун.
Потрапити до цього списку є значним досягненням для компаній, адже це означає, що незалежні експерти високо оцінили перспективи розвитку бізнесу, менеджерські підходи керівників, життєстійкість компанії, швидкість зростання та унікальність продукту.
“Потрапити у такий список цьогоріч дуже почесно. Креативний бізнес має вагомий вплив на трансформацію економіки країни, допомагає зростати і підкорювати нові ринки своїм клієнтам. Тож наявність креативних агенцій у списку абсолютно логічна і виправдана”, – розповідає співзасновник Drama Queen Олександр Хмиров.
“Український креатив є рушійною силою для багатьох міжнародних бізнесів, і наш досвід це показує. Нам приємно, що редакція Forbes бачить у компаніях креативного сектору тих гравців, що вже сьогодні формують ландшафт економіки України”, – коментує Олександр Алимов, партнер та CBDO twid.
Цього року Forbes вперше додали у цей список цілих пʼять креативних агенцій. Минулого року їх у рейтингу було лише дві. Ця відзнака є важливим кроком для розвитку креативного сектору та визнанням його значення для економіки України.
З усім списком можна буде ознайомитися на сайті Forbes.