Rakuten Viber провів велике опитування, щоб дізнатись, чи платять українці за онлайн-сервіси: музику, фільми, ігри тощо. 28% респондентів користуються платними сервісами, ще 13% — користувались раніше, але перестали. За що саме найчастіше платять користувачі та скільки — в статистиці від команди.

Команда Rakuten Viber запитала українців, чи платять вони за онлайн-послуги
Команда Rakuten Viber запитала українців, чи платять вони за онлайн-послуги. У великому дослідженні взяли участь понад 5 тисяч респондентів.
Близько третини опитаних (28%) платять за онлайн-сервіси та планують продовжувати, ще 13% — платили раніше, але перестали. Водночас 59% не користуються платними сервісами й не мали такого досвіду раніше.
Для чого, в першу чергу, українці користуються платними сервісами? В ТОПі фільми та відео (45%), ігри (36%), музика (35%) та навчання (30%). Які ще категорії є популярними (питання передбачало множинний вибір):
- Фільми та відео — 45%;
- Ігри — 36%;
- Музика — 35%;
- Навчання — 30%;
- Програми для роботи — 20%;
- Книжки — 17%;
- Інше (ваш варіант) — 16%;
- Додатки для спілкування, месенджери — 15%;
- Податки — 8%;
- Знайомства — 7%.
Щобільше, 53% українців ніколи не завантажували музику чи фільми з “піратських” сайтів і торентів. 47% мали такий досвід.
Щодо витрат на платні сервіси серед тих, хто ними користується: 47% опитаних витрачають 100-400 грн на місяць, 29% витрачають понад 400 грн. Ще 24% респондентів витрачають менш як 100 грн.
Примітка: методика дослідження — анонімне онлайн-опитування, n>5 000. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% респондентів віком до 45.