«Автомобілі, автомобілі буквально все заполонили», — свідчать слова відомої пісні. Але ж не тільки автомобілі все заполонили — смартфони, вони теж завоювали світ. Чи можете провести хоч один день без свого гаджета? Більшість людей відповідять однаково — ні, звичайно. Завести на ранок будильник, подивитися час, поспілкуватися в соціальних мережах, в кінці кінців, подзвонити кому-небудь — все це звичні для нас дії, які ми виконуємо щодня, використовуючи смартфон. Адже ми навіть не замислюємося над цим, всі дії для нас механічні, рутинні, хоча відсутність смартфона ми відчуємо відразу.
Але даний девайс використовується не тільки в розважальних цілях. Останнім часом він грає важливу роль в розвитку бізнесу. Якщо люди не випускають з рук смартфон, то з цього можна отримати вигоду — подумали бізнесмени і не прогадали. Адже дійсно, за останні роки електронна, а з нею і мобільна комерція, набирають величезну популярність. Все більше і більше бізнесу переходить в форму «онлайн», що є дуже зручним для користувача — не потрібно нікуди йти, щоб, наприклад, зробити покупку.
Тепер давайте розглянемо 10 важливих пунктів, які необхідно враховувати, створюючи свою стратегію мобільної комерції.
1. Молодь — вперед!
Мілленіали — найактивніші користувачі смартфонів. У них все життя пов’язане з цим модним гаджетом. Наприклад, 28% мілленіалів в США вважають за краще онлайн шоппінг і вважають це одним із трьох головних переваг смартфона. Також слід зазначити, що жінки більш активні в цьому питанні — згідно зі статистичними даними, вони витрачають гроші частіше, здійснюючи онлайн шопінг, ніж чоловіки.
2. Не пропустіть свій шанс — розробіть стратегію m-commerce вже сьогодні
Незважаючи на те, що мобільна комерція дуже популярна, ще є дуже багато сфер саме для Вашого бізнесу. Згідно з опитуванням, меншого за все витрати приходиться на бронювання готелів, авіаквитків і на покупки в бутиках одягу.
3. Соціальні мережі — місце для Вашої реклами
Про значимість соціальних мереж для бізнесу немає сенсу сперечатися. Зараз всі знають, що кращого місця, щоб заявити про себе або про свій бізнес, ніж соціальні мережі годі й шукати. Ваші оголошення не залишаться непоміченими, так як 68% мілленіалів дізнаються новини з Facebook і 21% використовує Twitter в якості основного джерела новин.
4. Дізнайтеся переваги вашої ЦА
Найпростіший спосіб знайти підхід до Вашої цільової аудиторії — дізнатися, що їм подобається і на що вони готові витрачати свої гроші. 40% мілленіалів витрачають більше грошей на замовлення квітів онлайн, ніж на бронювання таксі. Також, популярним серед молодих батьків і штатних співробітників є замовлення їжі за допомогою смартфона.
5. Додайте кнопку «Поділитися»
Зробити оголошення в соціальних мережах — це добре, але не варто забувати, що в нашій справі дуже важливо залишатися при увазі. Тому необхідно додати кнопку «Поділиться», щоб Ваш контент не загубився в потоці інформації.
6. Не забувайте додавати інформацію про здоров’я
У наш час дуже популярним для багатьох людей є здоровий спосіб життя і правильне харчування. Так що даний факт може позитивно вплинути на Ваш бізнес. Запитайте — як? Відповідь дуже проста — додавайте інформацію про здоров’я і увагу аудиторії Вам забезпечено. Приблизно так само вчинила компанія The Shopwell, створивши додаток, який дає поради по харчуванню, грунтуючись на чеках з магазинів.
7. Безпека понад усе
Не варто забувати про безпеку, цей фактор дуже важливий для багатьох користувачів. Згідно зі статистичними даними, 47% мілленіалів не відчувають себе в безпеці, проводячи оплату через смартфон і кожен третій старшокласник — здійснюючи онлайн шопінг.
8. Використовуйте повідомлення та оповіщення
Ми вже обговорювали важливість залишатися на увазі, і тепер до кнопки «Поділиться» додамо ще й повідомлення. Важлива інформація про Ваш продукт/послугу не пройде повз, адже 35% міленіалів перевіряють свій смартфон мінімум двічі на годину, а 20% повідомили, що роблять це як мінімум 10 разів.
9. Геолокація — Ваш друг
Кожен день на вулиці можна зустріти молодих людей, які «йдуть» чітко по карті, порівнюючи місцевість із зображенням на смартфоні. І це зрозуміло, адже визначення місця розташування за допомогою смартфона є найкращим сервісом для студентів і штатних співробітників.
10. Всі люблять подарунки
І нікуди нам не дітися без заохочувальних пряників. Подарунки люблять усі незалежно від віку і статі. Тому настійно рекомендуємо Вам використовувати якісь невеликі подарунки для залучення ще більшої кількості клієнтів.
Ми постаралися коротко описати 10 кроків на шляху до оптимальної стратегії мобільної комерції, а ось більш детальну інформацію Ви можете прочитати в інфографіку: