Новий стартап електронної комерції предметів розкоші під назвою Long Story Short має провокаційну концепцію: 1000 доларів на місяць приєднатися до привілею купувати його кураторську колекцію. Як би шокуюче це не звучало, але засновник Джозеф Ейнхорн вважає, що він розуміє цей шматок ринку електронної комерції.
На додаток до простої потреби мати кошти для оплати 1000 доларів США на місяць, потенційні клієнти повинні подати заявку на прийняття. Зайшовши на сайт, клієнти можуть робити покупки з 50 000 відібраних вручну товарів класу люкс, які охоплюють такі категорії, як домашній декор, одяг класу люкс, мистецтво, ювелірні вироби, годинники, гаджети тощо, або вони можуть запросити LSS (Long Story Short) команду для закупівлі товарів від їхнього імені.
Цінна пропозиція — якщо таке слово можна використовувати для такої дорогої послуги — полягає в тому, що LSS керуватиме транзакцією від імені клієнта. Це означає домовитися з постачальниками та продавцями, придбати товар, а потім перевірити товар на автентичність перед відправкою його покупцеві. Це дозволяє транзакціям клієнта залишатися анонімною для продавця — те, що цінується серед заможних людей через ризики безпеки, пов’язані з скомпрометацією їх імені, адреси чи номера телефону.