Зростання доходів та багатозадачність: що показало дослідження PR сomms в Україні
Цього року третина українських піарників та комунікаційників відзначили зростання доходів. Це один з ключових результатів дослідження «State of PR & comms 2024», яке провів сервіс медіамоніторингу LOOQME. Експерти презентуватимуть ці дані під час вебінару 28 листопада.
«State of PR & comms 2024» — це традиційне щорічне опитування представників PR та комунікаційної сфери в Україні. Цього року дослідження розширили, щоб охопити не тільки PR, а й комунікації загалом. Адже зв’язки з громадськістю — лише одна частина комплексної стратегії брендів, над якою працюють спеціалісти різних напрямків.
У рамках дослідження респонденти поділилися інформацією про інструменти, KPI, бюджети, виклики та пріоритети в роботі, а також про зближення функцій PR і маркетингу та роль штучного інтелекту в їхній діяльності. Найбільшими викликами комунікаційники назвали багатозадачність, обмежені бюджети, труднощі в вимірюванні ефективності та розмиті кордони між PR та маркетингом.
Що далі?
28 листопада о 16:00 відбудеться вебінар, де фахівці обговорять результати дослідження та найбільші тренди у комунікаційній ндустрії. Спікерами події стануть:
Денис Старовойтов — Chief Growth Officer LOOQME
Дар’я Черкашина — CEO Havas PR Ukraine
Тетяна Оксютенко — Керівниця зовнішніх комунікацій Київстар
Не пропустіть можливість бути в курсі останніх тенденцій та викликів у PR та комунікаціях. Зареєструйтесь на вебінар за посиланням: https://bit.ly/3AtSrgx
Усі зареєстровані учасники отримають звіт «State of PR & comms 2024» після заходу.