Різноманіття, інклюзивність та формування культури, дружньої до ветеранів і ветеранок: досвід Starlight Media
Як змінювати медіаконтент в процесі формування інклюзивного суспільства та культури, дружньої до ветеранів і ветеранок?
Про це говоритимемо 9 жовтня в UK comms club з директоркою з комунікацій та сталого розвитку компанії Starlight Media Яною Гончаренко.
Яна поділиться досвідом впровадження стратегії підтримки ветеранів та ветеранок: як змінюються внутрішні процеси в компанії, а також підходи до створення медіапродуктів.
Зокрема поговоримо про:
правила, яких варто дотримуватись у створенні кампаній, історій та проєктів про ветеранів та ветеранок.
адаптацію контенту відповідно до принципів рівності та інклюзивності.
жанри та формати, що дозволяють змінювати суспільні уявлення та ставлення до ветеранів і ветеранок. На прикладах новинних, документальних історій, шоу, серіалів і, звісно, “Холостяка”
як реагує аудиторія на такий контент, що сприймають, а що не вдається донести.
навчання безбар’єрній комунікації творчих, комунікаційних та маркетингових команд медігрупи.
запити та очікування самих ветеранів та ветеранок щодо медіаконтенту.
Ще один блок виступу буде присвячений ролі телебачення у просуванні та дотриманні принципів гендерної рівності, прав ЛГБТ-спільноти. Директорка з комунікацій медіагрупи розповість про зміну рольових моделей та образів у сучасному телеконтенті.
Зустрічаємося 9 жовтня о 18:00 офлайн у Києві. Також можна буде долучитися до події онлайн.
Також залишайте у цій формі свої питання до спікерки.
Для клієнтів агенції участь залишається безоплатною (до 3-х людей від компанії). Всіх інших чекаємо на заході за донейт від 300 грн
До зустрічі!
Starlight Media функціонує з 2009 року, до складу медіагрупи входять канали СТБ, Новий канал, ICTV, ICTV2, ОЦЕ, М1 та М2.
Starlight Media є першою українською медіакомпанією, яка у власному бізнесі орієнтується на цілі сталого розвитку ООН і запроваджує стратегію різноманіття та інклюзивності. Має в штаті близько 1500 працівників й працівниць.