Роман Шинкаренко — диджитал-маркетолог із більш ніж 10-річним досвідом. У диджитал-маркетинг мігрував зі сфери FMCG, встигнувши попрацювати і на стороні клієнта, і на стороні агентства, а також зайнятись просуванням мобільних ігор на міжнародних ринках. Зараз у Романа свій бізнес із запуску та просування товарів на Amazon. Поєднуючи роль диджитал-маркетолога з роллю власника бізнесу, Роман озирається […]
У сучасному світі жодного дня не проходить без згадування ІТ-сектору. Новин настільки багато, що деколи не встигаєш простежити найважливіші події у світі ІТ. Для того аби без цензури та у неформальній обстановці обговорити усі найголовніші новини сфери, успішні підприємці та знамениті гості збираються за одним столом у рамках YouTube шоу «IT Bar» від Європейської асоціації […]
Із січня 2022 року національний маркетплейс АЛЛО розпочав публікувати відео з жестовим перекладом українською на офіційному YouTube-каналі. Створення інклюзивного контенту для соціальних мереж ― це один зі свідомих кроків компанії до інклюзивності, доступності, підтримки відкритості і безбар’єрності. Формат відео з перекладом жестовою мовою ― легкі новини за тиждень в оновленій рубриці «Ізі Ньюз: Дайджест новин […]
Іти в ногу з часом — важливе правило ведення бізнесу. Необхідно відслідковувати ринок та тенденції, впроваджувати нововведення для оптимізації роботи та залучення користувачів. Компанія Admitad проаналізувала ситуацію на ринку цифрового маркетингу та виділила основні тренди: значимість відеоконтенту зростає, соцмережі зміцнюють становище у списку каналів електронної комерції, а соціальні ініціативи та людські цінності стають важливим фактором […]
Щоб прокачати працівника до амбасадору бренда, компанія має вкласти матеріальні, соціальні та людські ресурси. Навіщо це робити, якщо процеси працюють? Працівники-амбасадори ефективніші, долучаються до покращення бренду, рекламують продукцію на особистих сторінках у соцмережах (не добровільно-примусово), охоплюють додаткові аудиторії. Це як позитивна хвиля сарафанного радіо, яка працює 24/7. Для створення внутрішнього ком’юніті потрібен час, але зусилля […]
TikTok — наймолодша з ТОП популярних соцмереж. Головна особливість — орієнтація на короткі ролики із самопальними ефектами та музикою. За походженням Тік-Ток — китаєць, оскільки його клонували з мережі Douyin у 2018 році. Трохи пізніше відбулося злиття TikTok із сервісом Musical.ly, сукупну вартість оцінюють приблизно у 50 млрд. доларів. Минулого року кількість акаунтів мережі, що […]
Експерти e-commerce відзначають постійне збільшення вартості залучення нового клієнта. Сьогодні багато компаній роблять перші продажі навіть собі у збиток, оскільки хочуть отримати лояльність клієнта й мати зиск на його повторних покупках у перспективі. Як залучати й втримати покупців, щоб у 2022 році заробляти більше, ми дізналися у диджитал-агентстві – Site2b.ua поділилися 3 порадами. Чат-боти в […]
Франшиза у страхуванні зустрічається досить часто. Водій, який щороку оформляє обов’язковий поліс ОСАЦВ, може навіть не підозрювати про її наявність у договорі. Однак це не звільняє його від наслідків цієї умови, будучи винуватцем ДТП. За яким принципом працює франшиза Франшиза — частина коштів, яка не відшкодовується страховою компанією у разі звернення за виплатою внаслідок страхової […]
Більшість сучасних PR-кампаній схожі на набридливого комара, який дзижчить над вухом і заважає заснути. Їхні методи привертання уваги дратують своєю нав’язливістю. Мало кому вдається вигадати щось справді оригінальне, таке, що посилить лояльність до бренду. Все частіше кампанії звертаються до формату креативної розсилки, аби нагадати про себе і вразити як інфлюенсерів, так і їхню аудиторію. Ми […]
Важко уявити, але років 20-25 тому не існувало Фейсбука, Ютуба, Вайбера і Телеграм, та що там говорити, не було нормальних пошукових систем. Щоб щось знайти, треба було докласти багато зусиль. Виділявся окремий напрямок — «пошук в інтернеті», і цьому навчали користувачів на курсах. Потрібно було вміти складати запити та читати англійською, бо більшість ресурсів були […]
Принцип «fake it till you make it» протягом багатьох років успішно працював для стартапів у Кремнієвій долині. Щоб залучити інвестиції, підприємці видавали бажане за дійсне, перебільшували можливості та завищували майбутній прибуток. Доки мова не зайшла про стартап Theranos. Засновниця компанії Елізабет Холмс, яку називали майбутнім Стівом Джобсом, обіцяла створити простішу та ефективнішу альтернативу аналізу крові, […]
У кожної жінки власні секрети, як ефективно хазяйнувати. Ми вирішили розглянути лайфхаки сучасних господинь щодо прання речей у машині-автоматі. Хтозна, може, деякі поради стануть для вас інсайтами й наступного разу ви діятимете за новими правилами. Нумо розбиратися, як зробити машинне прання ще простішим. Дозування сипких і рідких засобів Занадто багато мийних засобів не роблять речі […]
Кожна компанія має дві сторони свого бренду. Є сторона, що створена роботодавцем, щоб утримувати таланти, залучати претендентів. А є внутрішній бік, який формується співробітниками. Разом ці дві сторони можна підсумовувати як брендинг роботодавця та брендинг співробітників. Ці два типи брендів виглядають та працюють по-різному. Однак вони обоє однаково важливі, тому що вони відіграють важливу роль […]
Наші колеги, фахівці тендерного майданчика Workspace, розповіли про сучасні тендери та дали поради для підрядників та замовників послуг. Представники бізнесу дізнаються, як за допомогою тендера обрати ідеального виконавця, агенції — як обійти конкурентів та здобути перемогу у тендері. Тендери в digital: що це таке Можна організувати тендер або конкурс на будівництво будинку, на закупівлю канцтоварів або […]
У мене є для вас хороша новина — кількість айтішників у нашій країні зростає (за останні років п’ять їхня кількість збільшилася вдвічі). Чому це хороша новина? Тому що «плодючість» комп’ютерників хоча б частково компенсує занепад у виробництві та реальному секторі економіки. І що важливо, дає надію на майбутнє. За дослідженнями GlobalLogic, в Україні приблизно чверть […]
Більше — про сім’ю та друзів, менше — про гроші та коронавірус: така, на думку маркетологів, формула успішної різдвяної реклами-2021. Ми зібрали найкращі ролики за версіями двох авторитетних компаній: Kantar та Unruly. Обидві провели масштабні дослідження: виміряли ефективність реклами за допомогою опитувань та технології розпізнавання облич, що допомагає зрозуміти емоції глядачів. П’ять найкращих роликів за […]
У наші дні конкуренція на ринку неминуча. Чи знаєте ви, яку позицію займає ваш бренд у порівнянні з іншими компаніями? Хоч важливо відслідковувати рентабельність інвестицій у PR та маркетингу, вам також необхідно уважно стежити за успіхами інших бізнесів. Сьогодні маркетологам доступно безліч платних та безкоштовних інструментів для вивчення поведінки конкуруючих компаній на ринку та тестування […]
Фахівці з маркетингу завжди жили у світі, де уподобання споживачів постійно змінюються, до чого вони змушені пристосовуватися. Торік маркетологи зробили це вдосталь з огляду на несподівану пандемію. У міру того як відновлення економіки набиратиме обертів, багато фахівців виявлять, що вони мають більше бюджету, який вони можуть витратити. Але як і куди його витратити? Чи прагнутимуть […]
Бренд Xiaomi відомий своїми технологічними продуктами у всьому світі. Нещодавно компанія презентувала новий смартфон – Xiaomi 11 Lite 5G NE, а креативне агентство TABASCO створило рекламну кампанію на підтримку цієї моделі. Новий Xiaomi 11 Lite 5G NE – це ультралегкий і тонкий смартфон, він отримав корпус товщиною всього 6,81 мм і вагою 158 г. Пристрій […]
Платформи соціальних мереж стали джерелом новин, яким люди довіряють та регулярно споживають. Незважаючи на те, що соціальні мережі можуть принести користь, вони мають і зворотний бік. Сьогодні вони перенасичені фейковою інформацією, яку непросто виявити. Згідно з дослідженнями вона негативно впливає на суспільство. Понад 80% громадян ЄС кажуть, що вони вважають фейкові новини проблемою як для […]
Сьогодні багато компаній створюють офіційні програми реферального маркетингу, оскільки розуміють важливість рекомендацій. Саме рекомендації є важливим фактором формування довіри до їхнього бренду та залучення нових клієнтів. За даними New York Times, 65% всього нового бізнесу припадає на рефералів. Це означає, що в середньому дві третини споживачів купують, тому що хтось із їхніх знайомих порекомендував конкретний […]
Про програмування вже років 50 пишуть, що це професія майбутнього. Хочеться запитати: «Чому майбутнього?». Це професія минулого і сьогодення, а майбутнього ще немає, бо його можна лише припускати. Водночас програміст зараз потрібен у будь-якому куточку світу. Навіть там, де немає високотехнологічних компаній, але є інтернет, можна працювати віддалено. Вірний спосіб досягти хорошого рівня життя та […]
При відкритті магазину в інтернеті або укладанні договору на дропшиппінг найважливішим завданням є підбір товарів. Тут є два ключові моменти: знайти такі пропозиції, які не вимагатимуть великих вкладень, і визначити зростаючий або довгограючий тренд, який довго продаватиметься. Та й добре б визначитися з нішою, бо саме вона визначає шлях подальшого розвитку. Можна грати «у довгу», […]
Сьогодні CEO компанії — одні з ключових амбасадорів бізнесу. А їхня активність в медіа та соцмережах має вплив не лише на розвиток особистого бренду, а й на репутацію компанії загалом. Рейтинг LOOQME об’єднав 25 CEO найуспішніших компаній з FMCG та RETAIL за такими критеріями, як Share Of Voice (частка голосу) та Potential Reach (потенційна кількість […]
Міністерство закордонних справ разом з комунікаційною агенцією plusone social impact запустили спецпроєкт для іноземної аудиторії про український “Щедрик”. Так на офіційному сайті України з’явився спеціальний розділ, присвячений історії чи не найвідомішого у світі різдвяного хіта Carol of the Bells. Це перший інтерактивний сайт з повною історією пісні англійською мовою — від дохристиянських часів до сучасності. […]
Наприкінці року Європейська асоціація програмної інженерії провела опитування компаній-резидентів та виділила їхні найбільші успіхи. Якщо говорити на загал, то компанії цього року зростали активно, виходили на нові ринки та практично без труднощів залучали фінансування. Що ж до викликів, то тут резиденти називають перегрітий ринок праці та складність збереження корпоративного духу при віддаленій роботі. А тепер […]
Amazon — один з небагатьох проєктів, які отримали користь від епідемії та карантину. Наприклад, минулого року прибуток склав 125,6 мільярда доларів, і дохід зріс на 42% (за даними financesonline.com). Це говорить про те, що керівники Amazon мають приголомшливу ділову хватку і разом з тим, дивляться в майбутнє, що дало додатковий плюс до репутації компанії. Amazon […]
Щороку найпопулярніший пошуковик інтернету підбиває підсумки та надає ТОП запитів, за якими можна дізнатися переваги людей з тієї чи іншої країни. Це добра нагода згадати все, що було важливо у 2021 році, проаналізувати, запам’ятати та зробити висновки. У цій статті ми розповімо, що шукали і чим цікавилися наші земляки у 2021 році. ТОП 10 популярних пошукових […]
Підбиття підсумків і планування активностей на наступний рік — звична «вправа» наприкінці року для відповідальних бізнесів. Диджитальні тренди на тлі прискореного пандемією зростання частки інтернет-торгівлі у світі та в Україні можуть стати в пригоді для розробки маркетингової стратегії на наступний рік. Розглянемо тенденції, які впливатимуть на онлайн-бізнес наступного року. Тренд №1: Персоналізація комунікації брендів зі […]
«Бетон від Ковальської» разом з креативним агентством ANGRY agency запустили нестандартну рекламну кампанію — перетворили бетонозмішувачі на ялинкові новорічні іграшки зі святковою ілюмінацією. Відсьогодні й до кінця лютого стилізовані автомобілі курсуватимуть усіма районами Києва, щоб привезти святковий настрій на різні вулиці столиці. Мета кампанії — зробити людей у новорічний період щасливішими. Згідно з дослідженням, проведеними […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email