Ефект велосипедного сараю стверджує, що кількість часу, який витрачено на обговорення в колективі будь-якого виробничого питання, обернено пропорційне важливості цього питання. Саме так в англомовній літературі почали метафорично називати Закон тривіальності Паркінсона, що був сформульований у 1957 році на основі особистого досвіду роботи автора в британських установах. (Тривіальний, від лат. Trivialis — простий, примітивний, неоригінальний). […]
Осінь — прекрасний сезон для поповнення своєї домашньої бібліотеки. Навіть, якщо її у вас немає, ця пора року якнайкраще підходить до усамітнення на дивані з цікавою книжкою, і до того, щоб цю бібліотеку почати створювати. Є багато жанрів й авторів, ймовірно, якими ви захоплюєтесь. А як щодо книг, які видають… селебретіз? Мемуари та одкровення зірок […]
Всього за два роки після Другої світової компанія Porsche, яка співпрацювала з Гітлером, відновлює роботу в Німеччині та стає одним із драйверов зростаючої економіки. А у 2023 році один із членів наглядової ради Porsche пропонує російському президенту відновити співпрацю. Який шлях пройшла компанія за ці 76 років? Чому союзники фактично проігнорували військові злочини та стимулювали […]
Парадокс Ейбіліна полягає в тому, що група людей може прийняти спільне рішення, але кожен з учасників подумки буде проти. Хоча він не виказуватиме своїх заперечень вголос, бо вважатиме, нібито всі згодні і не матиме бажання йти всупереч колективу. Першим на це явище звернув увагу професор з науки управління Університету Джорджа Вашингтона Джері Харві (Jerry B. […]
Заробляти гроші в євро чи доларах вигідно, різниця в курсі валют частково компенсує інфляцію та дозволяє жити краще. Знайти таку роботу в Україні не так просто, українці були б не проти працювати на європейський ринок. Розглянемо варіанти бізнесу, які не потребують інвестицій та частково дозволять працювати з України. Рекрутинг для агенцій Ви шукаєте людей для […]
Щомісяця Work.ua блокує понад 3000 спроб ошукати людей. Модератори сайту стежать за якістю і надійністю роботи, проте аферисти не полишають спроб затягнути шукачів у свої тенета. Вони перемикаються на інші майданчики, виходять у соцмережі та навіть влаштовують промокампанії, щоб залучити спраглих до легких грошей. Шахраї та махінатори з роботою — це економічні шкідники, що паразитують […]
Фінтех-стартап Saldo Apps та аналітичний сервіс для мобільних застосунків ASObot з групи IT-компаній Netpeak Group провели дослідження, в якому виявили, що більшість популярних в Україні фінансових додатків мають російське походження. Розробники створили пам’ятку, щоб розпізнати російські додатки та уникнути спонсорування держави-агресора. App Store та Google Play налічують понад 1 000 застосунків для обліку персональних фінансів, […]
Внутрішній PR під час повномасштабного вторгнення став одним з найважливіших напрямків комунікацій для українського бізнесу. Щоб лишатися на зв’язку з командою, підтримувати її бойовий дух та водночас утримати бізнес на плаву в час кризи, керівникам довелося приймати складні рішення та експериментувати. Marketer та агенція комунікацій «ВАРТО» продовжують спецпроєкт «Варто обговорити», в якому топменеджери українських компаній […]
Співзасновниця видавництва #книголав й експертка зі стратегічних комунікацій Світлана Павелецька розповіла про роботу брендів з лідерами думок та поділилася власними спостереженнями щодо правил співпраці та майбутніх змін у Influence-маркетингу. У чому різниця співпраці брендів з блогерами та з інфлюенсерами? Почнемо з того, що блогер, інфлюенсер і лідер думок — це різні діяльності, хоч і схожі, […]
Численні дослідження доводять, що війна сильно вплинула на споживацьку поведінку українських громадян. Особливо помітним цей вплив був минулого року, на початку повномасштабної війни, тоді як зараз вже можемо говорити про певні усталені оновлені моделі, які люди практикують у своєму щоденному житті в інтеракції з інтернетом. Перед початком війни у 2021 році дослідницька компанія Gradus Research […]
Ефект якоря — це одна з форм когнітивної упередженості, тобто відношення до чогось чи когось, заснованого лише на особистих враженнях та емоціях. Суть його в тому, що інформація, яка була отримана першою, виступає якорем або прив’язкою і впливає на прийняття наступних рішень. Дуже поширений у суспільстві. Дослідження Африка Наявність ефекту якоря була доведена під час […]
Після перемоги з фронту повернуться учасники бойових дій, яким після реабілітації треба буде адаптуватися до цивільного життя та працювати. Військовим складно підпорядковуватися цивільній особі, особливо якщо вона немає військового досвіду. Це може створити складнощі в комунікації та подальшій роботі компанії. Для більшості ветеранів бойових дій, заснування власної справи стане ідеальним варіантом самореалізації та заробітку грошей. […]
Ефект хибної унікальності полягає в тому, що коли людина має якісь властивості, позитивні риси характеру або нюанси поведінки, що приносять успіх, то вона вважає, що, крім неї, це мало кому притамане. Вона недооцінює поширення цих здібностей серед інших людей, вважаючи себе більш унікальною, ніж є насправді. Приклади ефекту хибної унікальності Ефект хибної унікальності дуже поширений. […]
Усі, хто має підрядників, стикаються із питанням взаємодії з ними. Не зовсім зрозуміло, як вибудовувати з ними взаємини, який формат роботи вибрати та чим підрядник відрізняється від звичайного працівника. Безумовно, ваші робочі процеси та виконання планів повністю залежать від того, як спрацюють ці підрядники. Це стосується будь-якого бізнесу. У цій статті розповідаю, які методи потрібно […]
На початку повномасштабної війни бренди стали часто включатися в прямий діалог зі споживачами, транслюючи головні новини, корисні поради та адаптацію до воєнної ситуації. Уже влітку компанії почали будувати комунікаційні стратегії з повним розумінням того, як потрібно виживати під час війни. Marketer та агенція комунікацій «ВАРТО» продовжують спецпроєкт «Варто обговорити», в якому топменеджери українських компаній діляться […]
Однією з поширених причин незадоволення результатами інтернет-маркетингу є залучення нецільових клієнтів. Сьогодні висновками та прикладами для покращення якості клієнтів із вами поділюся я, Сергій Соловйов, СЕО віддаленого відділу маркетингу Solve Marketing. Отже, перший та головний крок перед запуском реклами — визначити свого клієнта. ЦА, ліди, клієнти — чим вони відрізняються? Досить часто власник або починаючий […]
Олексій Лідовський, засновник міжнародного маркетингового і PR агентства Prioritet Group і онлайн-телебачення JCC Online, розповідає про три рівні цінності, які пояснюють, що саме повинен робити ваш B2B-контент, щоб запам’ятатися і спонукати до дії. Цінність цифрового контенту Залучення в диджитал є складним процесом, який постійно ускладнюється. У 2023 році дослідження багатоканального маркетингу, яке провело компанія Gartner, […]
Рівень фактичного безробіття в Україні залишається на високому рівні. Знайти роботу з зарплатнею, яка влаштовувала б повністю все складніше. Українці почали дивитися в бік підприємницької діяльності, яка дозволяє заробляти достатньо та самостійно керувати власним часом. Розглянемо перспективні ідеї для власного бізнесу, які не потребують великих інвестицій. Клінінгові послуги Клінінгові послуги завжди актуальні. Особливо зараз, коли […]
Вітаю! Мене звуть Максим Дем’янов, Senior QA Manual Engineer та викладач курсу QA в Академії IT.LIFE Україна. Маю понад 10 рокiв досвiду у сфері IT та 5 років досвіду успішного онлайн викладання. В цій статті я хочу розповісти вам, чому Тестування або Quality Assurance (QA) називають найшвидшим шляхом в IT без технічного досвіду. І одним […]
Сучасні оператори в індустрії покер онлайн давно вже зрозуміли, що без активного просування свого бренду та послуг не вдасться привабити до себе велику кількість нових гравців. Саме тому, представники гемблінгових платформ витрачають багато ресурсів на свої власні маркетингові стратегії. Розглянемо головні інструменти для просування покерних кімнат серед поціновувачів азарту та їх основні особливості. Маркетингові інструменти […]
Проєкт Essence of Ukraine українського стартапу Headway розповідає про Україну та її феномен свободи людям із різних країн через книги відомих українців, а також закликає іноземців донатити на освіту в Україні. Команда флагманського продукту EdTech компанії Headway — однойменного застосунку для навчання — створила безплатну колекцію з ключовими ідеями книг відомих українських авторів. Застосунок Headway […]
У вересні цього року кількість активних користувачів популярного криптогаманця Trustee Plus перевищила вражаючу позначку в 100 000 осіб. Цей інноваційний застосунок відзначається своєю унікальністю, адже він служить як надійний гаманець для зберігання біткоїнів та інших криптоактивів, так і ефективним інструментом для безготівкових розрахунків криптовалютами в різних магазинах. Секрет успіху полягає у використанні інтегрованої банківської криптокарти, […]
Через півтора року повномасштабної війни українські видання шукають більше історій про трансформацію бізнесу. Проте журналістська робота в умовах війни потребує перш за все фільтрів та саморегуляції від самих журналістів. Marketer та агенція комунікацій «ВАРТО» продовжують спецпроєкт «Варто обговорити», в якому топменеджери українських компаній діляться власними інсайтами роботи під час війни. У сьомому матеріалі Наталя Холод, […]
Будувати бізнес в Україні під час повномасштабної війни — значить бути сміливим, гнучким, готовим швидко змінювати стратегії. Нас ніхто не вчив, як розвивати компанії за умов бойових дій. І точно ніхто не розповідав як комунікувати з аудиторією, які інструменти використовувати, а які не на часі. Але через 1,5 роки війни ми вже адаптувалися до нової […]
Торгівля на Amazon, як спосіб заробітку, цікавить багатьох українців. Налагоджена система продажів дозволить отримувати прибуток в доларах та вийти на ринок США з аудиторією у 350 млн. осіб. Розглянемо, як вибрати товар для торгівлі на Amazon, рекомендації для новачків по роботі з платформою, варіанти доставки замовлень з України. Як вибрати товар для продажів на Амазон: […]
Частина 1. Медіа Народившись в Україні, я пішов шляхом стартапів, але не можу сказати, що Україна змусила мене це зробити, скоріше, це був зовнішній вплив, який підштовхнув мене до цього. До 19 років я навіть не знав, що таке “стартап”, але потім це стало для мене всім. Ідея створення чогось нестандартного, що змінює правила гри, […]
Стартапи належать до проєктів з невисокою вірогідністю досягнення успіху. Як свідчить неупереджена статистика … але не будемо про погане. Кожен бажаючий може знайти в Мережі цифри, що показують, скільки їх банкрутує на протязі першого року. Краще поговоримо про більш корисні речі. Які саме пастки стоять на шляху реалізації стартапів та як їх уникнути. Нижче перелічено […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email