Один вчений сказав: «Ми живемо на вузькій прибережній смузі між хаосом і невідомістю», і потрібно визнати, що він мав рацію. Немає ніякої гарантії того, що наші надії і старання будуть мати хоч якесь значення через рік, годину або хвилину. Все може впасти прямо зараз. Це відноситься до політики, сфери здоров’я, особистого життя і, звичайно, бізнесу. […]
Штучний інтелект тихою сапою пробрався в життя та побут сучасного світу. І вже займає в ньому вагоме місце. Мало хто усвідомлює, коли він встиг перетворитися на буденне явище. Зараз роль штучного інтелекту в бізнесі – величезна. Штучний інтелект (artificial intelligence) аналізує бази даних, пропонує споживачам рекламу, відстежує продажі та прогнозує майбутнє. Зростає також роль машинного […]
Платіжна платформа Payoneer провела дослідження у п’яти великих містах України та поділилась даними про те, де українці заробляють найбільше на міжнародних ринках. Найвищий середній дохід від e-commerce у столичних онлайн-продавців — $4 920 на місяць. Харків — лідер в ІТ й онлайн-освіті, Львів — у креативних сферах, Одеса — в оренді туристичного житла, фрилансі та […]
«Креативність – це просто створення зв’язків між речами. Коли творчих людей запитують, як вони щось зробили, вони відчувають себе трохи винуватими, тому що вони не зробили нічого насправді, а просто помітили. Це стає їм зрозуміло з часом. Вони змогли зв’язати різні шматочки свого досвіду і синтезувати щось нове. Це відбувається тому, що вони пережили і […]
Procter & Gamble — один з найбільших рекламодавців в світі. У 2020 році Міжнародний фестиваль «Каннські леви» удостоїв компанію особливого титулу: бренд-маркетолог десятиліття. Завойовуючи нові ринки, бренд не боїться бути смішним, боротися зі стереотипами і говорити на табуйовані теми. П’ять сильних прикладів розглянемо в статті. Gillette: яка бритва потрібна індійським чоловікам У 2007 році в […]
Бездоганних брендів не буває і негативні відгуки в соціальних мережах тому підтвердження. При всьому бажанні, позбутися від них ніяк не вийде, а ось правильно з ними працювати і навчитися повертати їх на свою користь – цілком реально. Про те, як легко і швидко нівелювати їдкі зауваження, розповість провідний менеджер з продажів Teletype, Олександр Корнєєв. Чому […]
Анімаційний фільм під назвою «Маджд і бібліотекар», створений Serviceplan для кредитного бюро Al Etihad Credit Bureau (AECB), метафорично обігрує звернення в банк за кредитом, як запозичення книги в бібліотеці. Фільм був створений для підвищення обізнаності про бренд в інтернет і тонко передає ступінь відповідальності за взяття в борг. «Маджд і бібліотекар» розповідає історію про хлопчика, […]
Коли користувач шукає якусь інформацію в мережі, він не замислюється про якісь технічні особливості, а просто хоче отримати відповідь на сформульований запит. Насправді, сайт – це непросто якась віртуальна сторінка, а цілий комплекс алгоритмів і заходів, що вимагають місця для зберігання текстів, фото, відео та складових контенту. Всі дані сайту зберігаються на сервері, який орендується […]
Якщо б вам запропонували обрати між бургером з м’ясною котлетою чи соєвою, якій б ви віддали перевагу? А якщо б перед вами поклали два ідентичних на вигляд бургери, один з яких був би розрекламований як більш «екологічний» і «корисний» для організму? Вірогідно, що у другому випадку ви з більшою зацікавленістю потягнулися б до «новинки»… У […]
Лінкбілдинг — це метод просування сайту, спрямований на збільшення кількості зовнішніх посилань. Якщо на ресурс ведуть посилання з інших джерел (беклінки), це є ознакою його популярності і авторитетності. Пошукові системи враховують зворотні посилання, як фактор ранжування за запитами користувачів. У цій статті ми розберемо інструменти, за допомогою яких можна отримати корисну інформацію про беклінки сайту […]
Україна має значний потенціал розвитку ІТ сфери, що у купі зі зростанням кількості професійних кадрів, дає надію на велике технологічне майбутнє. Проте не варто забувати про реалії українського ІТ сектору і ті пересічні проблеми з якими він вимушено стикається кожного дня. Напевно, одним з перших негативних чинників України як світового ІТ хабу, називають турбулентність економічного […]
«Офіційна заява: з вересня TikTok обов’язковий майже для всіх мас-маркет брендів», ‒ саме так написав на своїй сторінці у Facebook CEО і керуючий партнер NGN.agency Володимир Галіка. Ми дуже обачно ставимося до нових платформ, і перш ніж вводити щось у загальну практику для клієнтів, детально вивчаємо тренди й робимо глибокий аналіз. Для деяких компаній, яким […]
Салат не зів’яне допоки вуса не відростуть! Не вірите? Тоді дивіться новий, сповнений живильної прохолоди, ролик від агенції Serviceplan Ukraine у якому овочі насолоджуються свіжістю, а щаслива і здорова родина смакує свіжими продуктами в 4 рази довше завдяки системі активного зволоження ActiveHumidity в холодильнику Bosch. «Бренд Bosch, зазвичай, асоціюється з якістю і технологічністю. Це серйозний […]
Слухати історії чужих факапів завжди приємніше, ніж розповідати про свої. Але герої FuckUp Night by EASE безстрашні – адже вони без проблем діляться досвідом своїх провалів. У розпал літа «Європейська асоціація програмної інженерії» EASE організувала вже третю факап-вечірку, на якій топові бізнесмени ділилися досвідом своїх невдач. – Стільки цінної інформації, яка допоможе заощадити дорогоцінний час, […]
Амбасадор в маркетингу – це не суміш кави, хоча маркетингу без цього напою, напевно, не буває. Слово «амбасадор» перекладається з французької як «посол» або «посланець» і з’явилося в дипломатії. Відносно недавно цей термін перейшов в бізнес і вказує на представника будь-якого бренду. Найчастіше таким послом стає зірка, спортсмен, музикант або блогер. Тобто амбасадор – це […]
Один із найбільших ритейлерів країни об’єднав 55 брендів для масштабної промокампанії. Спека, море позитиву та VERKA SERDUCHKA в образі Термінатора — так стартує найдрайвовіша промокампанія літа в мережі «АТБ». Для великої колаборації мережа об’єднала 55 різних брендів від 13 компаній-виробників. Партнерами акції стали PepsiCo Ukraine, P&G Ukraine, VISA, Nestle Ukraine, Ferrero Ukraine, Olis, МАУ-Ukraine, Malbi […]
Реклама в інстаграм у блогерів дозволяє бізнесу підвищити охоплення і впізнаваність бренду, збільшити довіру до компанії, створити попит, наростити кількість продажів. Але найчастіше вартість реклами у популярних блогерів досить висока. Крім того, аудиторія топ-блогера може бути занадто неоднорідною. А часом аккаунт надмірно насичений рекламою, і розміщення залишається без уваги. Однак всі ці нюанси можна вирішити […]
Ми склали список маркетингових термінів, які, на нашу думку, повинен знати будь-який маркетолог на порозі 2021 року. Можливо, ви вже знайомі з деякими або навіть більшістю з цих термінів, оскільки багато з них не нові. Однак це не означає, що вони менш актуальні. Цифровий маркетинг Цифровий маркетинг – це будь-яка форма спілкування, спрямована на те, […]
Міністерство цифрової трансформації обговорює з бізнесом модель змін в ІТ-освіті. Про які пропозиції йдеться і як вони можуть змінити ситуацію з перегрітістю ринку праці в ІТ-сфері – давайте подивимося ближче. У чому, власне, проблема? ІТ-бізнес в Україні динамічний, але зростання його на 20% генерує аналогічне зростання попиту на кадри. А пропозиція випускників в ІТ-секторі значно […]
Екватор літа промайнув непомітно, а ось новин зі світу digital стає дедалі більше. NGN.agency постійно стежить за останніми новинками й раз на місяць ділиться неочікуваними оновленнями. YouTube додасть іконки досягнень для авторів каналів Вони будуть відображатися в YouTube Studio. Ачівки виглядають як емодзі й будуть видаватися за досягнення на різних рівнях: число переглядів, загальний час […]
Українські роботодавці пропонують вакансії на 46 тисяч позицій у сфері Торгівлі та 35 тисяч — у сфері Транспорту. Абітурієнтам без досвіду готові платити в середньому 11 тис. грн на місяць, а от досвідченим спеціалістам — значно більше. Наприклад, середня зарплата комбайнера — майже 23 тис. грн, а фасадника — 30 тис. грн. На які професії […]
Паролі більше не в моді, або який метод аутентифікації найнадійніший? Якщо вірити дослідженням, в минулому році на чорних кіберринках продавалося понад 15 мільярдів вкрадених особистих даних, в тому числі імена і паролі для соцмереж, онлайн-банкінгу та музичних стрімінгових сервісів. Як стверджує Microsoft, в 99,9% випадків витоку даних можна було уникнути, якби користувачі приділяли більше уваги […]
На світовому фінансовому ринку грядуть великі зміни, пов’язані з тим, що криптовалюти все активніше відвойовують своє «місце під сонцем». Вже зараз великі компанії використовують токени як засіб для оплати, використовують для інвестування і торгівлі, провертають фінансові операції не в доларах, а в біткоїнах і інших цифрових активах. І далі положення цифрових валют буде тільки зміцнюється. […]
На 11% виростуть глобальні інвестиції у рекламу у 2021 році – завдяки еcommerce та онлайн-відео. Цього року рівень інвестицій перевищить допандемічний на 6%; На digital припадатиме 58% частки ринку у 2021 році порівняно з 48% у 2019; Середня ціна реклами на ТБ цьогоріч виросла на 5%, позаяк рівень інвестицій у медіа росте лише на 1%; […]
Apple вже досягли того рівня розвитку, коли з кожним разом складніше і складніше отримувати від аудиторії вау-ефект. Залишається тільки додавати максимум нових можливостей і вдосконалити те, що вже є. Варто зазначити, що із цим завданням компанія справляється чудово. Нещодавно Apple анонсувала вихід нової macOS Big Sur, яка покликана кардинально відчути всю міць Pro MacBook та […]
2020 рік – рік істерії Пандемія вплинула на повсякденне життя і звички усього світу. Межі між будинком і роботою були стерті, компанії в екстреному порядку масово впроваджували цифрові рішення, а всі ми стали експертами по відвідуванню заходів в стилі «клацай і будь присутнім». 2020-й був роком цифрової істерії. Ніколи ще не витрачалося стільки часу на Netflix, […]
Фахівці в області кібербезпеки заробляють $6-8 тисяч в місяць, працюючи на західні компанії у віддаленому режимі. При цьому, 60% співробітників самостійно перекваліфікувалися в тестувальників системи на проникнення і аудиторів безпеки, вже володіючи основами програмування. А решта 40% стали експертами, навчаючись на безкоштовних курсах в мережі. Значить, кожному доступна найперспективніша сфера на сьогоднішній день, відсоток безробіття в […]
За майже 200-річну історію бренд Hermes змінився мало: у нього немає відділу маркетингу, продукти досі виробляють вручну в маленьких французьких майстернях, а компанія залишається в руках все тієї ж сім’ї, яка її створила. Тим не менш, бренд визнають найбільш інноваційним серед люксових, а сумки Birkin і Kelly — одними з найбільш бажаними у покупців. Нетиповий […]
TABASCO запустили кампанію про безкоштовну доставку АЛЛО, швидкості якої позаздрить сам Усейн Болт Історія перша. Доставка в магазини Алло TABASCO зацікавилися питанням: «Скільки часу пройде від першого Тиця до моменту, коли задоволений продавець у найближчому АЛЛО протягне вам новенький товар?», і протестили доставку на блискавичну швидкість! Через годину ми завітали в магазин і вуаля — […]
Платіжна платформа Payoneer поділилася даними про українських онлайн-продавців, які заробляють на міжнародних торгових майданчиках. Третина загальних зарахувань селлерам концентрується у столиці. За 1 квартал 2021 року найвищий середній дохід в онлайн-продавців з Одеси. За два роки найбільше зріс середній дохід дніпрян (+72%) і киян (+70%). Бурхливий розвиток світового e-commerce, що лише прискорився останніми роками, позитивно […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email