Гарний термін «Ефект Стрейзанд» з’явився 15 років тому, і він насправді пов’язаний з голлівудською знаменитістю Барбарою Стрейзанд. Термін пояснює закономірність життя інформації в ситуації заборони, і як явище має набагато глибшу історію. Однак саме 15 років тому ми дізналися про те, що станеться з «небажаною» інформацією, якщо вона буде розміщена в інтернеті. Історія з будинком […]
Якщо хочете збільшити відвідуваність свого сайту, залучити нових клієнтів і утримати старих, то ви звернулися за адресою. Ми розглянемо всі можливі і неможливі способи розширення клієнтської бази, підвищення рейтингу, що так необхідно починаючому онлайн-бізнесмену. Веб-трафік — це нова нафта. Качай трафік. Продавай трафік Всі хочуть отримувати більше відвідувачів для свого блогу, інтернет-магазину або інформаційного сайту, але […]
У світі немає іншої онлайн-платформи, яка була б такою дешевою і зручною, як AliExpress. Щодня сайт відвідують понад 20 мільйонів людей з більш ніж 230 країн світу. На AliExpress понад 100 мільйонів товарів. Тут можна купити практично все – від чохла для телефону за 0,31 долара до вилочного навантажувача за 86 000 доларів. Як сказав засновник […]
Головних причин низької конверсії може бути кілька. Невдало розташована кнопка «Купити», неповні або незрозумілі описи товарів, відсутність фотографій, точної вартості. Обчислити і виправити недоліки цілком реально. З чим пов’язана низька конверсія і як її підвищити – нижче в статті. В ідеалі потрібно виявляти проблеми, з якими можуть зіткнутися користувачі, ще на стадії тесту інтернет-магазину. Але […]
Happy Monday провели дослідження рейтингу зарплат в українській сфері комунікацій. Виявилося, що найменше заробляють журналісти, а найбільше – менеджери з комунікацій. Це перше дослідження зарплат, над яким працювала компанія – планують робити ще. «В Україні про зарплати не говорять, а роботодавці дуже рідко вказують рівень оплати у вакансіях. Але для розвитку будь-якої професійної сфери дуже […]
Сучасне життя неможливо уявити без Інтернету. Купувати необхідний товар набагато простіше в онлайн-режимі, ніж шукати потрібну річ, бігаючи по магазинах і втрачаючи силу-силенну часу. Завдяки транспортним компаніям доставка можлива з будь-якої точки країни і навіть світу! Соціальні мережі користуються популярністю серед молоді і людей старшого віку. Не виняток і Інстаграм. Шопінг тут зручний тим, що […]
Аудіореклама в інтернеті демонструє неймовірну популярність в світі: спостереження IAB (міжнародна організація з розвитку інтерактивної реклами) говорять про те, що імениті бренди все більше віддають перевагу аудіо формату, ніж віжуалу. Голосові пристрої вбудовані практично в усі аспекти нашого життя. Донесення інформації за допомогою звуку все більше витісняє візуальний формат: в круговороті домашніх справ, під час […]
Вебінар – це онлайн відео презентація, семінар або лекція, проведена через інтернет. Як правило, веб-семінари проводяться в прямому ефірі або в режимі реального часу, але їх також можна записати, перш ніж поділитися з аудиторією. Незалежно від того, чи є вебінар живим, він повинен включати інтерактивний елемент, який дозволяє глядачам брати участь, задавати питання, коментувати або […]
Новий 2020 рік, нові машини – і їх багато. Практично кожна компанія пропонує або зовсім новий, або помірно оновлений автомобіль на 2020 рік. Це означає, що у сучасних покупців автомобілів не бракує у виборі варіантів при пошуку наступного автомобіля, вантажівки або позашляховика. Маючи це на увазі, ми відібрали 20 найвидатніших автомобілів. Якщо ви хочете купити […]
«Якщо ви не можете знайти низькі тарифи у Ryanair, ви ідіот», — каже керівник авіакомпанії Майкл О’Лірі. Власне, це все, що потрібно знати про політику найбільшого лоукостера Європи, який пропонує дешевизну замість ввічливості і турботи про клієнтів. Чому пасажири не люблять Ryanair, але продовжують купувати квитки, розповімо в статті. Історія компанії: модель американського лоукостера і […]
Власний інтернет-магазин дозволяє використовувати безліч каналів продажів: маркетплейси, соцмережі, Google Ads тощо. Про особливості найпопулярніших каналів розповіли фахівці з компанії Хорошоп. Сучасна ситуація на ринку онлайн-торгівлі Маркетплейси, Google і Facebook постійно змагаються між собою за частку ринку. Українські маркетплейси розширили свій вплив завдяки тому, що Rozetka купила Prom, в Америці Amazon поступово відвойовує все більшу […]
Платформа нативного контенту PRNEWS.IO опублікувала перелік сайтів, які сьогодні є максимально ефективними майданчиками для стартапів та інтернет-підприємців. Міні-тест на впізнаваність: якщо інформація про ваш проект або компанії розміщується хоча б на двох ресурсах з нижчеперелічених, то ви є впізнаваною персоною у вітчизняному IT-комьюнтіті і ЗМІ. Якщо немає – скористайтеся переліком від PRNEWS.IO для того, щоб […]
У Сінгапурі, 11 лютого 2020 році Airbus презентувала MAVERIC – новий тип літака для відпрацювання інноваційних авіатехнологій. Це щось футуристичне, апарат нагадує зіркові штурмовики з комп’ютерних ігор 90-х. І це недалеко від реалій, тому що технології, які проходять обкатку на MAVERIC, націлені на стимуляцію розвитку авіапромисловості. MAVERIC – прототип, демонстраційний літак довжиною 2 м, при […]
Маркетплейс – інструмент, який дозволить просто і швидко створити магазин в інтернеті, з уже налагодженими процесами прийому платежів і доставки, почати продажі буквально з перших днів реєстрації. Маркетолог інтернет-порталу Zakupka.com Юлія Миронюк ділиться порадою, як можна швидко почати бізнес в інтернеті з нуля і про те, що при належному підході, успіх магазину на маркетплейсi неминучий. […]
Представляємо вам список кращих смартфонів, які ви можете отримати на ринку прямо зараз, оцінюючи за характеристиками, які підходять саме вам. Samsung Galaxy S10 – кращий смартфон на сьогоднішній день. Це відноситься як до S10, так і до більшого Galaxy S10 Plus, оскільки між двома телефонами дуже мало відмінностей, крім розміру. Плюси: Універсальні камери. Кращий екран. […]
ЖК Авіатор Це новий ЖК, який розташований на в’їзді в м. Буча, по сусідству з екологічно чистою зоною, сосновим лісом і річкою Ірпінь. В районі створені відмінні умови для активного відпочинку і приємних прогулянок з сім’єю. Ідеальне місце для тих, хто цінує комфорт, зручність і високу якість життя. Продумані планування, відмінне розташування, власний паркінг […]
Завжди цікаво озирнутися на теми, які збирали більшість запитів Google протягом року. Іноді вони відображають важливі події або основні віхи. Наприклад, в числі торішніх результатів були Кубок світу і імена кількох відомих осіб, які померли. В цьому році, однак, найпопулярніший термін – «Дісней плюс». Він найбільше привернув нашу увагу. Тобто онлайн, принаймні. У багатьох інших […]
У січні 2019 року Facebook зробив важливе оголошення. Гігант соціальних мереж заявив, що, просуваючись вперед, він перегляне свою стрічку новин, щоб змінити тип контенту, який користувачі бачать першим і найчастіше. Причина, згідно з офіційною заявою компанії: «Таким чином, у людей з’являється більше можливостей спілкуватися з людьми, які їм не байдужі». Який тип контенту був популярний […]
Для успішного лідерства в бізнесі вкрай необхідний високий рівень професійних знань менеджерів компаній. Корпоративне навчання – це форма існування, яка дозволяє людині отримувати різнобічні знання. Щоб розвиватися, потрібно постійно поповнювати свій багаж знань. Процес корпоративного навчання має на увазі формування професіоналів, які розуміють суть досліджуваних явищ. Він фокусується на придбанні лідерських навичок, до яких можна […]
Чи працює масова реклама в Інтернеті так само добре, як раніше? Сучасність кидає виклик, і маркетологам доводиться вигадувати все нові способи збільшити число клієнтів. Персоналізація стала результатом цього пошуку. Наразі це один із найпопулярніших методів залучення цільової аудиторії. Та не всі його правильно використовують, а то і взагалі ігнорують. Всі секрети персоналізації розкриє команда ePochta, […]
Не встигли бізнеси та клієнти видихнути після першої хвилі покупки подарунків, як час готуватися до другої: 14 лютого і 8 березня традиційно займають важливе місце в бюджеті покупців. Завдяки зручності, більшість вибирає місцем для покупок – Інтернет. Вибір товару, пошук вигідної пропозиції, знайомство з акціями і нарешті пошук кешбек – приблизний шлях клієнта перед покупкою. […]
Практично кожен з дитинства знайомий з приказкою «Безкоштовний сир буває тільки в мишоловці», яка особливо часто застосовується в ринкових відносинах. Це не дивно, адже в «дев’яності» і «нульові» було досить багато випадків, коли під вигодою ховалася ще більша переплата, відтоді фраза про «безкоштовний сир» міцно закріпилася в нашій свідомості. Зараз, через 20-30 років, ми до сих […]
Якщо ви вже давно зареєстровані в мережі LinkedIn, але поки не вивчили всі можливості її роботи, ось покрокове керівництво і рекомендації, що вам необхідно робити, щоб максимально використовувати можливості цієї мережі. Що робити з LinkedIn після реєстрації? Пристосуйте контент до потреб та інтересів вашої аудиторії. Простосуйте свою сторінку, щоб залучити передплатників. Створіть демонстраційні сторінки LinkedIn […]
Zara — найбільший і найприбутковіший рітейлер одягу в світі. При цьому компанія витрачає на рекламу всього 0,3% прибутку. У чому секрет? У центрі бізнесу знаходиться не бренд, а клієнт. Його думкою цікавляться, його побажання враховують, йому продають не тільки продукт, але час і зручність. Які маркетингові інструменти використовує Zara, розповімо в статті. Історія Zara: від […]
В наші дні продажі через інтернет або так звана електронна комерція стала звичайним явищем. У більшості людей просто немає часу на те, щоб ходити по магазинах, їм простіше купити те, що їм потрібно через інтернет. Для цього існують різні он-лайн майданчики, інтернет-магазини, такі як eBay, Amazon, AliExpress та інші. У 1995 році на Amazon була […]
Реклама в Facebook – це важливий спосіб спілкування з вашою аудиторією в найбільшій в світі соціальної мережі. Бізнес-платформа Facebook стає все більш витонченою, надаючи рекламодавцям більше можливостей для залучення нової аудиторії. Однак з такою великою кількістю різних варіантів рекламодавцям може бути складно визначити, який тип реклами в Facebook найкраще підходить для будь-якої мети кампанії. Якщо […]
YouTube відео-платформа номер один, третій за відвідуваністю веб-сайт і друга за величиною пошукова система в світі. З моменту свого створення в лютому 2005 року YouTube виріс в геометричній прогресії і став гігантською платформою, якою він є сьогодні. Що стосується користувачів, щодня ютуб отримує неймовірні 30 мільйонів відвідувачів, творці завантажують 400 годин відео щохвилини. Крім того, […]
Який контент вам потрібно розміщувати в соціальних мережах, які категорії, щоб залучати більше уваги від ваших потенційних клієнтів? Контент в соціальних мережах – це суміш всього, що, на вашу думку, буде цікавим вашим передплатникам. Якщо ви новачок, рада – перевірте популярний контент в акаунтах ваших конкурентів. Якщо не новачок, перевірте, які з ваших повідомлень були […]
Багато компаній в різних галузях бізнесу вже на практиці застосовують і знають, як технології ботів можуть змінити спосіб обслуговування клієнтів. Ця технологія використовується для надання допомоги в особистому онлайн-банкінгу, бронювання дорожніх витрат, управління страховими виплатами, надання внутрішньої підтримки, відповіді на запити клієнтів і навіть поліпшення доступу до психічного здоров’я та інше. Що буде в 2020-25 […]
Facebook не тільки найпопулярніша соціальна мережі, але ще сама хитра і найскладніша. Деактивувати аккаунт не означає видалити його, це просто приховує ваші дані з видимості інших членів соціальної мережі на час, поки ви знову не захочете відновити аккаунт. Щоб видалити аккаунт, власний або бізнес-сторінку, потрібно трохи напружитися. Або не трохи, кожному своє. Деактивувати аккаунт Якщо […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email