Безкоштовний вебінар “Без якого маркетингу тепер не обійтися”
Коли: 14 травня о 15.00
Під час кризи змінюються потреби аудиторії та втрачають актуальність звичні моделі комунікації.
Що в цій ситуації робити з маркетингом?
Євгенія Родіонова – маркетолог, журналіст, засновник агентства digital-маркетингу Content.UA
У 2013 році Євгенія пішла вчитися інтернет-маркетингу в Академію WebPromoExperts. Освоїла різні дисципліни: веб-аналітику, SEO, SMM, e-mail розсилки, підвищення конверсії на сайті. По закінченню навчання очолила відділ контент-маркетингу в агентстві WebPromo.
Про що поговоримо на семінарі?
Приклади методів, які стали неефективні
Про потреби аудиторії
Як вони змінюються. Які йдуть і, можливо, назавжди. Які загострилися на карантині і що буде завжди актуально.
Зрозуміти попит, придумати речення
Що виграє бренд, який вчасно зрозуміє потребу і закриє її.
Нові стратегії маркетингу
Три “якщо”:
Якщо є продукт, який люди купують прямо зараз
Якщо продукт можна перевести в онлайн
Якщо онлайн взагалі не ваша історія
Що робити, щоб в будь-якому випадку згуртувати навколо бренду лояльних споживачів
Зараз саме час розширити аудиторію – люди вдома, а значить у них в руках гаджети і вони на відстані кліка від вас. Потрібно всього лише оформити концепцію.
Про дієвих способах грамотної комунікації з клієнтом
Приклади маркетингу, який приваблює позитивну увагу
Для уважних слухачів – сюрприз 🙂
Чарівництва не обіцяємо, але користь гарантуємо.
Вартість: онлайн – безкоштовно, запис семінару – 200 грн.