Оптимізація рекламних кампаній в соціальних мережах в умовах кризи
Безкоштовний онлайн-семінар “Оптимізація рекламних кампаній в соціальних мережах в умовах кризи”
Коли: 12 травня о 15.00
В умовах кризи доводиться якомога швидше адаптувати бізнес-процеси під новий формат, і рекламні кампанії тут не виняток – працювати як раніше вже не вийде.
Щоб не панікувати, необхідно розробити точний план дій і рухатися по ньому. Як зробити аудит рекламних кампаній, як не помилитися і які варто внести зміни, щоб отримати оптимальний результат, ви дізнаєтеся на онлайн-семінарі.
Анна Кіш – керівник SMM-напрямку в Webline Promotion.
Про що поговоримо на семінарі?
Чек-лист: чи використовуєте ви всі інструменти, доступні в рекламному кабінеті?
Як скласти стратегію просування в умовах кризи
Як побудувати воронку рекламних кампаній
Як оптимізувати рекламні оголошення
10 помилок, які ви допускаєте при налаштуванні рекламних кампаній
Чому показники рекламного кабінету нам ні про що не говорять, як відстежувати актуальні дані в реальному часі
Вартість: онлайн – безкоштовно, запис семінару – 200 грн.